معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: درراستای حفظ و حراست از پارک‌ها و اماکن عمومی، اجازه نصب چادر‌های مسافرتی در این مکان‌ها داده نمی‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 15 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا محمدحسن  در آستانه تعطیلات نوروزی و تشریح ارائه تسهیلات خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی نصب بیش از هزار و 500 چادر در اقامتگاه زیباشهر، نصب 175 کانکس معمولی و 75 کانکس ویژه و نیز 2 هزار چادر در پارک فدک و 2 هزار چادر در نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: کاشت بیش از 600 هزار اصله نهال گل، 50 هزار درخت و درختچه، راه‌اندازی 4 ایستگاه اطلاع‌رسانی و توزیع نقشه راهنما در ورودی شهر و نیز اسکان میهمانان نوروزی در 12 سالن سرپوشیده ورزشی شهرداری شیراز، 10 سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، تعدادی خوابگاه دانشجویی و 43 حسینیه از دیگر فعالیت‌های شهرداری است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: برپایی سفره‌های هفت‌سین در مناطق مختلف شیراز به‌ویژه دارالرحمه در کنار قبور شهدا، جشنواره «سال نو، طرحی نو»، نمایشگاه صنایع‌دستی جشنواره اقوام همه‌روزه در باغ جنت و گذر هنر در محور باغ عفیف‌آباد مهم‌ترین رویکرد شهرداری شیراز در تعطیلات نوروزی است.

محمدحسن پور بیان داشت: نمایشگاه خودرو‌های قدیمی در باغ ملی، ایستگاه گردشگری به‌عنوان «از من بپرس»، برپایی نماز جماعت، توزیع بسته‌های فرهنگی همراه با نقشه و کتابچه راهنما، نصب 250 بنر در سطح شهر شیراز از برنامه‌های این نهاد مردمی است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان اینکه در راستای حفظ و حراست از پارک‌ها و اماکن عمومی، اجازه نصب چادر‌های مسافرتی در این مکان‌ها داده نمی‌شود، اضافه کرد: جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر، اختصاص 23 هزار و 500 پارکینگ موقت، گل‌کاری، بهسازی و دیگر المان‌های شهری در تعطیلات نوروزی در شیراز اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار