رییس پلیس فتا استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار حرفه ای که مبلغ 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 17 March 2018

تابناک فارس به نقل از برنا:سرهنگ "حبیب اله رجبلی" اظهارداشت: شخصی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت در یکی از سایت های درج تبلیغات و خرید و فروش کالا با آگهی مبنی بر فروش باغ و ملک مواجه شده و به علت شرایط مناسب قیمتی با شماره تماس درج شده در آگهی ارتباط برقرار کرده و برای انجام معامله به همراه دو نفر که خود را صاحب ملک معرفی کرده بودند به باغ مورد نظر مراجعه و بعد از توافق بر سر قیمت، مبلغ 2 میلیارد ریال برای صاحبان ملک واریز کردم.
وی افزود: پس از مدتی شاکی متوجه می شود که فروشندگان ملک به قصد کلاهبرداری و کسب مال نامشروع اقدام به درج آگهی در فضای مجازی کرده و با جعل سند وی را فریب داده است.
رییس پلیس فتا استان اظهار کرد: موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی و اقدامات فنی، متهمان که با درج آگهی جعلی در سایت‌های خرید و فروش کالا، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس، هر دو نفر متهم به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از شاکی اقرارکردند.
سرهنگ رجبلی به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های واسطه‌گر، هوشیاری لازم را داشته باشند و تا زمانی که کالای مورد نظر خود را دریافتنکره اند، وجهی را پرداخت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار