آغاز سال جدید و بررسی فعالیت های اقتصادی امسال، مهمترین بخش خطبه های امروز ائمه جمعه فارس بود.
کد خبر: ۵۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 17 March 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:حجت اسلام موسوی امام جمعه لارستان به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر کار و تلاش سخت مسئولان و علما برای رفع مشکل کردم تاکید کردند.


****************


حجت الاسلام دهقان امام جمعه لپویی گفت: بنا بر سخنان رهبر، پرهیز از دنیا پرستی و اشرافی گری وکار و تلاش سخت مسولان و علما حتی اگر جلوی چشم مردم نباشد موجب جلب رحمت الهی و تاثیر گذاری بیشتر در مردم می‌شود.


*************


حجت الاسلام و المسلمین دژکام امام جمعه جهرم با اشاره به فرارسیدن سال جدید گفت: صله ارحام و سرزدن به بزرگتر‌ها بهترین‌ترین رسم ایام نوروز است.


*****************


حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون گفت: صله رحم و کمک به نیازمندان در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.


********************


حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم از مردم خواست تا در آستانه سال نو ناراحتی و کدورت‌ها را کنار بگذارند و با دوستی و همدلی سال جدید را آغاز کنند.


*******************


حجت السلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده از مردم خواست تا در آستانه سال نو
فقرا و نیازمندان را فراموش نکنند.


********************


حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، صله ارحام و ازبین بردن کدورت‌ها را مهمترین اقدام برای آغاز سالی خوب برشمرد.


*******************


حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم از توانمندان مالی خواست: در آستانه سال جدید با دستگیری از نیازمندان، سال خوبی را برای همه رقم بزنند.


************


حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد با اشاره به میزبانی این بخش از میهمانان در ایام نوروز گفت: مسئولان و مردم با همکاری یکدیگر فضایی برای رفاه گردشگران فراهم و فروشندگان با انصاف با مردم رفتار کنند.


********


حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با اشاره به تعطیلات نوروز و آغاز سفر‌ها گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تخلف نکردن از قوانین سبب کاهش آمار حوادث و داشتن نوروزی آرام می‌شود.


***********


حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا با اشاره به فرا رسیدن سال جدید گفت: در سال جدید، افراد توانمند برای تهیه جهیزیه، اشتغال جوانان، ازدواج و تامین مسکن آن‌ها کمک کنند.


*************


حجت السلام رستگار امام جمعه بخش سیدان با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام هادی و آغاز سال نو گفت: در بازدید‌های نوروزی، شعونات اسلامی و جایگاه اهل بیت رعایت شود.
**
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به آغاز ماه رجب گفت: تقارن نوروز و ماه رجب فرصت خوبی برای بهره وری از خصوصیات این ماه است.


*********************


حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب در هفته آینده گفت: مردم باید از این ماه حداکثر بهره را ببرند، زیرا این ماه، ماه بندگی خداست.


***************


حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت:: در پایان سال مسوولین باید عملکرد خود را برای تحقق این شعار ارائه دهند.


********************************


حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر با اشاره به شعار امسال گفت: مسئولان باید بررسی مروری بر خطبه های ائمه جمعه فارسکنند که چقدر این شعار را سرلوحه کار خود قرار دادند.


**************************************************


حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان گفت: امسال مهمترین دغدغه مردم، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که امیدواریم با تلاش مسئولان در سال آینده این مشکل برطرف و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.


******************


حجت الاسلام قائد امام جمعه موقت بنارویه با اشاره به شعار امسال گفت: مسئولان باید حساب کنند که چقدر توانستند به این شعار جامه عمل بپوشانند و مشکلات مردم را حل کنند.

***********************
حجت السلام عباسی امام جمعه زاهد شهر فسا با اشاره به شعار سال گفت: همه مسئولان تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی جایگزین اقتصاد نفتی کشور شود و مهمترین عامل برای اجرای این جاگزینی به کارگیری مدیران جهادی و انقلابی است.



******************
حجت الاسلام اسدی امام جمعه داریون با اشاره به حوادث امسال گفت: مسوولین اجرایی کشور با تجربه آموزی از حوادث تلخ و ناگوار سال ۹۶، درصدد جبران آن ها، جلوگیری و آمادگی بیشتر در صورت بروز چنین حوادثی در سال ۹۷ باشند.


*****************


حجت الاسلام اقائی امام جمعه مرودشت گفت: مشارکت ۷۳ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور در راهپیمایی از مهم‌ترین جلوه‌های حضور مردم در عرصه سیاسی کشور بود.


********************


حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت گفت: مسئولان آن گونه که باید از صنعت نفت برای رشد اقتصاد کشور استفاده نکرده اند و باید بدانند که خام فروشی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.


*********************


حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز گفت: بیمارستان این بخش ساخته شده، اما به دلیل نبود تجهیزات به بهره برداری نرسیده است که مسئولان باید هرچه زودتر تجهیزات لازم را فراهم کنند.


********************


حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان با اشاره به مشکلات درمانگاه گفت: حضور عشایر و تراکم جمعیت در این بخش، نیاز به درمانگاه شبانه روزی دارد که مسئولان باید مشکل را برطرف کنند.


**************************


حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین با اشاره به بسته شدن آب کشاورزی از سد سلمان فارسی بر روی زراعت و باغات از مسوولان خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
**************************

 


حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان با اشاره به روز جهانی آب و وضعیت بحرانی آب در فارس گفت: باید صرفه جویی در مصرف آب به صورت علمی برای مردم بیان شود و مردم به درستی صرفه جویی کنند.
****


روحانی امام جمعه خفر با اشاره به نقش استان فارس در تولیدات کشاورزی کشور گفت: مسئولان باید با مدیریت درست، فکری برای حفظ باغ‌ها و درآمد کشاورزان کنند.
********


حجت الاسلام سفار امام جمعه اّباده طشک با اشاره به سالروز بمباران حلبچه گفت: قتل عام مردم غیرنظامی و بی‌دفاع حلبچه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.
******


حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن با اشاره به حمله به سفارت ایران در انگلستان گفت: همزمانی این حادثه با سفر ولیعهد عربستان حاکی از هماهنگی دستگاه‌های امنیتی انگلیس و سعودی هاست.
**********


حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد گفت: مهار تورم، تلاش برای ایجاد اشتغال و اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی باید مهم‌ترین اولویت مسوولین باشد.
*****************************


حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان با اشاره به اردو‌های راهیان نور گفت: هدف از این اردو زنده نگه داشته حماسه شهدای انقلاب وجنگ و سرمایه ایست برای جوانانی که در آینده این نظام به دست آن هاست.
*****************


حجت الاسلام صفائی امام جمعه خنج با اشاره به ۲۵ اسفند سالروز بمباران شیمیائی حلبچه گفت:: دراین روز حکومت بعث عراق پنج هزار نفر از مردم بی گناه را شهید و مجروح کرد، ولی محافل بین المللی در برابر این جنایت سکوت اختیار کردند
*****************


آیت الله احمد بهشتی امام جمعه میانشهر فسا یکی از مشکلات کشور را وجود کالای قاچاق بیان کرد و گفت: مسئولین تلاش کنند برای کمک به تولید و اشتغال کشور جلوی ورود کالای قاچاق گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار