استاندار فارس، یکی از نیازهای امروز جامعه نیروسازی و تربیت و آموزش نیروهای جوان دانست و گفت: همه باید به این مساله اهتمام ویژه داشته باشیم و مدیران با رضایت کامل نسبت به تربیت نیروهای جوان به عنوان مدیران آینده اقدام کنند.
کد خبر: ۵۸۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس در شیراز افزود: اساس وظیفه و کار ما خدمت به مردم است.
وی اظهار کرد: اگر ایجاد میز خدمت که در دستور کار دولت قرار گرفته است بتواند زمینه خدمات رسانی به مردم را فراهم کند توجه به آن بسیار الزام آور است و همه دستگاه های اجرایی باید نسبت به ایجاد این میز اقدام کرده و گزارش های ماهانه از عملکرد آن ارائه کنند.
استاندار فارس در ادامه توجه به فناوری و کسب و کار مبتنی بر فعالیت های دانش بنیان را ضرورت و الزام جامعه دانست و بیان کرد: هر مجموعه ای که در این زمینه کوتاهی کند و از این موضوع عقب بماند قطعا خسارت های بسیاری خواهد دید.
او ادامه داد: استان فارس در مقطعی قطب الکترونیک کشور بود اما امروز برخی دیگر استان ها از این استان در این زمینه پیشی گرفته اند که لازم است برای بازگرداندن فارس به جایگاه گذشته به این مقوله توجه ویژه شود.
استاندار فارس، یکی از نیازهای امروز جامعه نیروسازی و تربیت و آموزش نیروهای جوان دانست و گفت: همه باید به این مساله اهتمام ویژه داشته باشیم و مدیران با رضایت کامل نسبت به تربیت نیروهای جوان به عنوان مدیران آینده اقدام کنند.
تبادار بر لزوم فراهم شدن زمینه برای دسترسی آسان و بیشتر مردم به مدیران نیز تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی چه در مرکز استان و چه در شهرستان ها باید حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند و شرایط را طوری فراهم کنند که مردم به آسانی بتوانند با آنها ارتباط بی واسطه برقرار کنند.
او گفت: اگر مدیران شهرستان های استان در کنار فرمانداران در اندیشه حل مشکلات مردم شهرستان ها باشند، مدیران ارشد هر مجموعه دیگر دغدغه خدمت رسانی مطلوب به مردم را نخواهند داشت.
استاندار فارس افزود: البته مدیریت فقط به آن حکم کاغذی که به ما می دهند نیست بلکه ذات مدیریت و الزاماتی که یک مدیر باید داشته باشند داشتن علم و آگاهی است.
تبادار، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید پیش رو، همه مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و مجموعه های خدمات رسان و تمام بخش هایی که به نوعی به مردم خدمات ارائه می دهند با جدیت و اهتمام ویژه ای در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.
وی گفت: امیدواریم مشکلات مردم مرتبط با هر مجموعه و حوزه ای که هست در همان مجموعه حل و فصل شود تا دیگر نیازی به ارجاع دادن آن به دستگاه ها و مقامات بالاتر نباشد.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره اقدامات خوب انجام شده در استان طی سال 96 افزود: در سال 97 نیز به توسعه و گسترش فعالیت ها در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی توجه ویژه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: سال 96شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی متعددی بودیم و در سال 97 نیز روند اجرای پروژه های عمرانی را با شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد.
استاندار فارس گفت: یکی از مشکلاتی که استان طی سال های گذشته و امسال با آن مواجه بوده بحث خشکسالی است که با توجه به کاهش میزان بارش ها در سال 96، مسائل حوزه آب و کشاورزی را در سال آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.
تبادارافزود: برای تحقق تمام این برنامه ها و رسیدن به اهداف پیش رو نیازمند کار مدیریتی، آموزش و کار نظام مند هستیم و باید با در این مسیر نگاه خود را تغییر دهیم و با اتخاذ تصمیمات مشترک و مبتنی بر سند و راهکار در جهت تحقق برنامه ها حرکت کنیم.
وی گفت: در کنار توجه به بخش کشاورزی، باید به بحث صنعت و گردشگری و به ویژه گردشگری که با توجه به وجود ظرفیت های بیشمار در این زمینه از نقاط قوت استان است نیز توجه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار