سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: 930 نیروی اورژانس استان به همراه 183 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه فروند بالگرد آماده خدمات رسانی در نوروز سال 97هستند.
کد خبر: ۵۸۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمد جواد مرادیان،گفت: مجموعه اورژانس فارس همانند سال های گذشته با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی سراسر استان به شکل همه جانبه آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد.
وی ادامه داد: هم اینک در استان 153 پایگاه ثابت و هفت کمپ نوروزی داریم که همکاران ما به طور شبانه روزی در آنها مستقر هستند.
او اظهار کرد: یک اتفاق جدید که در نوروز امسال شاهد آن خواهیم بود این است که 10 مرکز پیام استان که پاسخگوی تلفن های 115 هستند کاملا مکانیزه شده اند و از طریق سیستم نرم افزاری به مرکز استان متصل هستند.
مرادیان افزود: بر این اساس مناطق استان را قطب بندی کرده ایم و هر منطقه ای در یکی از شهرهای بزرگ استان پاسخگوی تلفن 115 هستند و می توان گفت که پوشش پاسخگویی به تلفن 115 در استان تقریبا کامل است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس بیان کرد: سه فروند بالگرد نیز در نوروز امسال تحت مدیریت مجموعه استان در شیراز، جهرم و لار مستقر هستند که در صورت نیاز برای انجام ماموریت اعزام خواهند شد.
وی گفت: ما در مجموعه اورژانس استان با دانشگاه علوم پزشکی شیراز هماهنگی کامل داریم و تمام مراکز درمانی دولتی، دانشگاهی و غیر دولتی نیز به شکل 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.
او افزود: در ایام نوروز تیمی از حوزه دانشگاه در ستاد نوروی دانشگاه و اورژانس به شکل جداگانه مسئول جانشین فرماندهی و برنامه ریزی برای کارها هستند و آمادگی برای پاسخگویی به حوادث بحرانی احتمالی را نیز داریم تا در صورت نیاز نیروهای ذخیره برای اعزام به محل فراخوانده شوند.
وی گفت: از 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس که آماده خدمات رسانی هستند نیز 2 دستگاه را به شکل فعال در دروازه قرآن شیراز و پلیس راه شیراز - فسا که 2 مبدا ورودی و پرخطر ما هستند مستقر کرده ایم تا در صورت نیاز اعزام شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار