مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: از ابتدای امسال بیش از ۷۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت ستاد دیه استان و مساعدت خیرین از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از به نقل از روابط اداره کل زندان‌های استان فارس: سید حشمت‌اله حیات‌الغیب پس از بازدید از زندان مرکزی شیراز اظهار داشت: برنامه‌ریزی صحیح و عملی مهم‌ترین عامل در مدیریت زمان است، مسئولان زندان مرکزی با توجه به حجم کار و جمعیت کیفری باید برنامه‌ریزی منسجم و سازمان یافته را سرلوحه امور قرار دهند و اقدامات در راستای اصلاح و تربیت زندانیان ادامه یابد.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: با توجه به تعطیلات عید نوروز، اقلام مورد نیاز زندانیان با تنوع و کیفیت مطلوب و با نظارت در اختیار فروشگاه‌ها قرار گیرد.

حیات‌الغیب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 700 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت ستاد دیه استان و مساعدت خیرین از زندان‌های استان آزاد شده‌اند تصریح کرد: ظرف دو روز آینده زمینه آزادی بیش از 100 نفر از زندانیان مالی و غیرعمد فراهم می‌شود تا سال جدید در کنار خانواده‌هایشان باشند.

وی افزود: در سال گذشته 412 نفر از زندانیان از زندان‌های استان آزاد شدند و با توجه به کاهش اعتبارات بانکی این رقم امسال به دو برابر رسیده است و نقش خیرین، کمیته صلح و سازش، مسئولان ستاد دیه بسیار مؤثر و اثرگذار بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان فارس همچنین حضور مستمر دادستان‌ها و قضات ناظر در زندان‌ها را در راستای کاهش جمعیت کیفری مؤثر دانست و گفت: در تعامل با مجموعه قضایی و بازدید دادستان‌ها از زندان‌ها و ارتباط چهره به چهره با زندانیان، مشکلات بسیاری از زندانیان از این طریق برطرف می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: پیگیری پرونده قضایی زندانیان بلاتکلیف، به ویژه زندانیان اندرزگاه نسوان در دستور کار قرار گیرد تا زمینه رفع بلاتکیفی اینگونه زندانیان هرچه زودتر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار