اسکندرپور در پیام نوروزی آورده است: توسعه نه فقط پل و خیابان و ساختمان است؛ توسعه لذت بردن از زندگی در شهر است. ما می خواهیم شیراز جایی باشد که شهروندانش حال خوب زندگی در شهری پر آوازه را با تمام وجود لمس کنند.
کد خبر: ۵۸۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 21 March 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حیدر اسکندرپور شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن سال 1397 شمسی پیام نوروزی صادر کرد.

متن پیام شهردار شیراز به شرح زیر است:

به نام خدای بهار آفرین
بهار، از پس سرمای دی ماهی راهی نگین انگشتر ایران زمین شد. باد صبح نوروز وعده وصل است و دوستی؛ شیراز وعده گاه دیدار و چه جایی بهتر از "شهر" در این ایام که "خوشا تفرج نوروز خاصه در شیراز".

برای من افتخاری است که در این نخستین عید در ردای شهرداری، در لباس مسئولیت از پس سال ها، به همشهریانم سلام نوروزی بدهم و همین فرصت ارادت به مردم این شهر زیبا، این برگ سترگ تاریخ ایران زمین و مامن و خانه امن اهل بیت(ع) پاداشی برای من و همکاران پر تلاش من است.

و سلامی به ایران، به همه مردم خوب ایران زمین که آمده اند، میهمان مردمانی باشند که به میهمان نوازی شهره‌اند؛ آمده اند مسحور از عطر بهار نارنج شوند؛ خاطره بسازند؛ خاطره شوند که گوشه گوشه این شهر پر است از یادهای به جا مانده. شهری برآمده از عشق؛ از روایت دیدار.
مسئولیت، بار امانتی بزرگ به دوش همه ما است و اجازه بدهید در این ایام تجدید پیمان کنم که ما بر سر عهد و وفای خود با مردم این دیار هستیم.

شهروندان خوب، شهری می خواهند توسعه یافته، جایی ممتاز برای زیست شهری و این وعده تیم همکاران من در شهرداری شیراز است؛ شیراز باید شهری باشد درخور نام.

توسعه نه فقط پل و خیابان و ساختمان است؛ توسعه لذت بردن از زندگی در شهر است. ما می خواهیم شیراز جایی باشد که شهروندانش حال خوب زندگی در شهری پر آوازه را با تمام وجود لمس کنند.

این وعده ما است در این لحظات عزیز؛ ساعت هایی که گردش ایام می برد ما را به تولد، به زاده شدن، به زمین، به طبیعت و به خدایی که همین نزدیکی است.

دست به آسمان بر می داریم و از خالق این کارگاه هستی می خواهیم که " حول حالنا الی احسن الحال ".

از خدا می خواهم، حال مردمان شیراز جنت تراز در سال 1397 به فرخنده ترین حال باشد.
این چنین باد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار