درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی وطن پرست برای خدمت رسانی به ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، با حضور تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم در لارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: در مراسمی با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، دکتر پژوهش معاون سیاسی استاندار فارس، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، معاون وزیر در امور مجلس، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور، مدیر عامل شرکت هواپیمای آسمان، مدیران کل پدافند غیر عامل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان فارس و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، معتمدین و خیرین و قشرهای مختلف مردم، درمانگاه تخصصی خیرساز تامین اجتماعی وطن پرست در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی وطن پرست لارستان گفت: این درمانگاه به مدت دو سال ساخته شده است و با بهره برداری از آن ٧٠ هزار بیمه شده جنوب فارس و شمال هرمزگان از همه خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.
رحیم ترابی با اشاره به اینکه در این درمانگاه دو پزشک عمومی و یک دندانپزشک فعالیت دارند، افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات ویزیت، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشک و داروخانه این مرکز درمانی استفاده کنند.
وی ادامه داد: این درمانگاه با همت بانی خیر آقای حاج عبدالرسول وطن پرست خیر لارستانی با اعتبار ٤ میلیارد تومان احداث شده است.
ترابی با اشاره به اینکه این درمانگاه در زمینی به مساحت ١٦ هزار متر مربع و با زیربنای ٢ هزار و ٥٠٩ متر مربع ساخته شده است، گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دارای ٢٠ اتاق و در دوطبقه ساخته شده است.
همچنین با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ، فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم ، کلنگ ساخت بیمارستان 64 تخت و خوابی تامین اجتماعی لارستان با مساحت ١٣ هزار متر مربع در چهار طبقه با اعتبار ٢٥ میلیارد تومان اعتبار به زمین زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار