رئیس مرکز اورژانس استان فارس گفت: تعداد کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در استان فارس به 18 نفر افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۵۸۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدجواد مرادیان اظهارداشت: از ابتدای طرح امداد نوروزی در فارس 163 مورد تصادف ناشی از حوادث جاده‌ای گزارش‌شده که از این تعداد 85 مورد شهری و 78 مورد جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: تعداد 211 تن در حوادث جاده‌ای مصدوم شدند که از این تعداد 104 مورد تصادف شهری و 107 مورد جاده‌ای بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه نیز 749 مأموریت توسط اورژانس فارس انجام‌شده که از این تعداد 552 شهری و 533 مورد جاده‌ای و نیز 644 نفر به کمپ‌های نوروزی مراجعه کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 98 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اورژانس استان فارس تصریح کرد: از ابتدای آغاز این طرح تا روز گذشته 10 هزار مأموریت توسط مرکز اورژانس 115 فارس انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد افزایش داشته است.

مرادیان در مورد گازگرفتگی براثر استشمام گاز منواکسید کربن بیان داشت: روز گذشته 10 مورد گازگرفتگی مسافران نوروزی گزارش‌شده که از این تعداد 6 مورد بستری و 4 نفر سرپایی در محل حادثه درمان شدند که با احتساب این تعداد تاکنون 43 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار