نماینده مُهر ولامرد گفت
نماینده مردم شهرستان های مُهر و لامرد فارس در مجلس شورای سلامی گفت:این دو شهرستان در نقطه استراتژیک قرار گرفته اند و جوانان این دو شهرستان به این امید هستند که در صنایع درحال احداث دو شهرستان، مشغول کار شوند.
کد خبر: ۵۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید محسن علوی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اشتغال لامرد و مهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه بیانگر لزوم استخدام نیروهای بومی است و مطابق این قانون، شهرستان های لامرد و مهر در اولویت هستند.
این نماینده خطاب به وزیر کار گفت: ضروری است که تاکید بفرمایید کمیته اشتغال راه اندازی شود،هنوز روند جذب نیرو مورد تایید ما نیست و در زمان جذب نیرو بصورت گسترده دچار مشکل خواهیم شد.
علوی نظارت کارگروه اشتغال بر جذب نیروهای بومی را ضروری دانست و گفت: شورای اشتغال با حضور مدیران تشکیل شود تا اینکه مردم بدانند که جوانان جویای کار براساس توانمندی ها و شایستگی ها و بدون دخالت سفارش ها به کارگیری می شوند.
وی همچنین گفت: تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در این دو شهرستان در حال افزایش است و بیمارستان جدید لامرد به همت خیراندیش م حاج محمود حیدر با اعتبار 21 میلیارد تومان در حال احداث است و با تجهیز آن بخشی از مشکل درمانی رفع می شود و ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی لامرد به پلی کیلینک یکی از ضرورت ها و هدیه ارزشمندی بود.
علوی که رئیس کمیته امنیت اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز هست اضافه کرد: زمینه سرمایه‌گذاری برای سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در صنایع پایین دست آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد فراهم شده است.
شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله 320 و 350 کیلومتری شیراز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار