بیشترین تخلف رانندگی فارس در محور گچساران - قائمیه ثبت شده است.
کد خبر: ۵۸۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ثبت بیش از دو هزار تخلف در محور‌های فارس حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۲ هزار و ۳۳۰ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «گچساران _ قائمیه» ثبت شده است.

وی افزود: طرح نوروزی از ۲۸ اسفند آغاز شده و استان فارس با تردد ساعتی ۵۵۶ خودرو در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد.

احمدی ادامه داد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های «شیراز- مرودشت»، «مرودشت- شیراز» و «رکن‌آباد _کمربندی اکبرآباد» اتفاق افتاده که در محور «شیراز _مرودشت» تردد در ساعت ۱۹ الی ۲۰ به ۳ هزار و ۷۳۵ خودرو رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۷ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: در محور‌های ورودی استان ۷۹ هزار و ۴۱۲ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۷۹ هزارو ۵۷۷ خودرو عبور کرده که محور «آباده _. شهرضا» پرترددترین محور خروجی بوده است.

احمدی بیان کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۸ هزار و ۲۳۳ خودرو بوده در محور «مرودشت – شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «شیراز _ مرودشت» با تردد ۴۹ هزار و ۶۶ خودرو اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: بیش‌ترین پلاک‌های غیر‌بومی به ترتیب مربوط به استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و کرمان هستند که مجموع کل خودرو‌های غیر بومی ترددکننده در استان ۲۳۶ هزارو ۳۰۷ خودرو بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار