شبیر زارع خفری؛نماینده سپیدان در مجلس در مورد آخرین وضعیت مسمومیت برخی از اهالی این شهرستان اظهار داشت: از روز چهارشنبه گذشته تا صبح امروز حدود 450 نفر به بیمارستان امام حسین شهرستان سپیدان مراجعه کرده که علائمی همچون سردرد، سرگیجه و تهوع داشته‌اند.
کد خبر: ۵۸۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 06 April 2018

 

با بالا رفتن آمار مبتلایان و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام حسین(ع)، فرمانداری شهرستان با تشکیل کمیته بحران وارد عمل شده و با کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز که 3گروه آموزش و تحقیقات، بهداشت محیط و بیماری های واگیر این دانشگاه در حال حاضر در سپیدان مستقر هستند، وضعیت بیماران را بررسی کردند.

برای اطمینان بیشتر آب شهرستان را برای آزمایش به شیراز فرستادیم که حداقل 72 ساعت وقت برای جواب آزمایش آن لازم است، با نمونه‌گیری ادرار، خون و مدفوع مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و آزمایش آن توسط پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز شنبه نتیجه قطعی علت این مسمومیت‌ها اعلام خواهد شد.

بیشتر مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند و تنها حدود 100 نفر بوده‌اند که مسمومیت مشخص گوارشی داشته‌اند، اما کسی بستری نشده است.

در حال حاضر همه‌چیز تحت کنترل بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان است و ما نیز منتظریم تا دانشگاه علوم پزشکی شیراز نتیجه قطعی آزمایش‌ها را اعلام کند تا علت اصلی این واقعه را پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار