تیم‌های بحران زده برق جدید و ایران جوان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال به هم رسیدند.
کد خبر: ۵۸۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 08 April 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خهبرنگاران: بازیکنان برق جدید فارس در هفته ۳۱ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز مقابل ایران جوان بوشهر صف آرایی خواهند کرد.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود ۲ تیم در نیم فصل دوم لیگ دسته یک شرایط بحرانی را سپری کرده اند.

برق جدید فارس در دور برگشت این مسابقات متحمل هشت شکست شده، ۴ تساوی بدست آورده و تنها در یک بازی پیروز بوده است.

در طرف مقابل ایران جوان بوشهر در نیم فصل دوم به ۳ برد، یک تساوی رسیده و در ۹ بازی مقابل حریفان نتیجه را واگذار کرده است.

در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال تیم برق جدید با ۳۷ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفته و ایران جوان بوشهر با تنها ۱۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده شانزدهم در این رقابت‌ها ماندنی شد.

شاگردان رحمان رضایی که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند در هفته ۳۰ با ۳ گل مغلوب تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان شدند و ایران جوان بوشهر با یک گل موفق به شکست شهرداری ماهشهر شد.

تا پایان هفته ۳۰ رقابت‌های دسته یک فوتبال تیم ایران جوان بوشهر با ۴۵ گل خورده، پس از تیم‌های صبا قم و راه آهن تهران بدترین خط دفاعی این مسابقات را در اختیار داشته و برق جدید برای کسب برد کار دشواری پیش رو نخواهد داشت.

برق جدید فارس امیدوار است در هفته ۳۱ و مقابل دیدگان هواداران شیرازی ضمن شکست ایران جوان، دومین برد خود در نیم فصل دوم را بدست آورد.

در پایان هفته ۳۰، تیم‌های صباقم و راه آهن تهران با قرار گرفتن در مکان هفدهم و هجدهم به دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کردند.

گفتنی است، بازی رفت تیم‌های ایران جوان بوشهر و برق جدید فارس با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار