پارسال خیرین سلامت استان فارس ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حوزه سلامت کمک کردند.
کد خبر: ۵۸۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 09 April 2018

علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس رتبه نخست کشور را در سال ۹۶ کسب کرد، گفت: ۷۶ نیکوکار برگزیده سلامت استان سال گذشته بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان در زمینه تامین سلامت در استان کمک کردند.

وی از انعقاد بیش از ۱۴۰ مورد تفاهم نامه در سال ۹۶ با نیک اندیشان عرصه سلامت خبر داد و اظهار داشت: ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از آن محقق شده که ۸۰ درصد این تفاهم نامه‌ها درحوزه‌های عمرانی، احداث درمانگاه و بیمارستان بوده است.

رامجردی با بیان اینکه ۳۵ پروژه خیرساز در استان فارس در دست احداث است، گفت: از این تعداد ۲۳ مورد در شیراز و ۱۲ مورد هم مربوط به شهرستان‌ها از جمله ۵ مرکز بیمارستانی، ۱۳ مرکز درمانی، ۶ مرکز جامع سلامت و دیگر مراکز خدماتی و درمانی است.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس همچنین از اجرای سه اردوی نورآوران سلامت در شهرستان‌های فیروزآباد، سپیدان واقلید خبر داد و گفت: در این اردو‌ها خدماتی به ارزش ۴ میلیارد تومان در حوزه‌های دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به شکل رایگان به افراد ارائه شده است.

محمدرضا عالی منش معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز گفت: هم اکنون ۳۴ شورای خیرین سلامت در فارس، فعالیت دارد که ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مجموع ارزش ریالی تفاهم نامه‌های سال گذشته را به خود اختصاص داده اند و هم اکنون به همت این نیکوکاران، ۲۹ پروژه در استان، در حال احداث است.

عالی منش ادامه داد: اهدای ۱۴ قطعه زمین با ۲۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع، اهدای ملک، تجهیزات درمانی و یا خودرو، در کنار ساخت مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های اورژانس، مراکز بهداشتی درمانی، پایگاه سلامت و همچنین مرکز قلب و عروق شهرستان آباده، از جمله خدماتی بود که معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس به عنوان کمک‌های محقق شده نیک اندیشان سلامت شهرستان‌های فارس، در سال گذشته نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار