در هفته سی‌ و دوم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
کد خبر: ۵۹۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 15 April 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:در چارچوب هفته سی‌ و دوم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 17 روز سه‌شنبه‌ 28 فرودین‌ماه تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود.

حسن اکرمی، حمید سبحانی، احسان تیموری و مسلم مشهدی داوری این دیدار را بر عهده دارند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم آلومنیوم اراک پایان یافت.

تیم آینده‌سازان برق جدید فارس هفته گذشته با تساوی مقابل تیم ایرانجوان با یک پله سقوط به رده دوازدهم جدول رسیده است و حتی اگر در 3 بازی پیش رو هم برنده دیدار باشد به عنوانی بهتر از رده هشتم دست نخواهد یافت. تیم آلومینیوم اراک نیز در همین وضعیت قرار دارد. بنابراین هر دو تیم برای کسب عنوان آبرومند در لیگ دسته اول به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 9 برد، 11 تساوی، 11 باخت و کسب 38 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند. این تیم در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده یازدهم جدول دست می‌یابد.

تیم آلومینیوم اراک نیز تا اینجای کار با 7 برد، 14 تساوی، 10 شکست و کسب 35 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، این تیم در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا با بک پله صعود به رده دوازدهم جدول می‌رسد.

تیم برق جدید فارس در 31 بازی گذشته خود 25 گل زده و در مقابل 31 گل دریافت کرده است. تیم آلومینیوم اراک نیز در 31 بازی گذشته 28 گل زده و در مقابل 32 گل دریافت کرده است.

در حال حاضر تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 63 امتیاز، فجر شهید سپاسی با 58 امتیاز و خونه به خونه بابل با 57 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 29 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

تیم برق جدید فارس در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی یک بر صفر مغلوب شد. در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد و در هفته سوم مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت. در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشت و در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسید.

نارنجی‌پوشان شیراز در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند. در هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کرد بازی برده را یک بر یک به پایان بردند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید و در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند. در هفته هفدهم مقابل خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در هفته هجدهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند. در هفته نوزدهم مقابل تیم راه‌آهن تهران بدون گل به تساوی رسیدند.

تیم برق جدید فارس در هفته بیستم مقابل تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد. در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری تبریز 2 بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته بیست و دوم مقابل اکسین البرز یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته بیست و سوم مقابل تیم مس کرمان یک بر صفر بازی را واگذار کردند. در هفته بیست و چهارم مقابل تیم صبای قم به تساوی یک بر یک دست یافتند. در هفته بیست و پنجم مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته بیست و ششم مقابل تیم بادران تهران 3 بر یک مغلوب شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته بیست و هفتم مقابل نساجی مازندران با یک گل بازی را واگذار کرد. در هفته بیست و هشتم مقابل تیم فجر شهید سپاسی 2 بر صفر مغلوب شد. در هفته بیست و نهم مقابل مس رفسنجان یک به یک به تساوی دست یافت. در هفته سی‌ام مقابل تیم نفت مسجد سلیمان 3 بر صفر شکست خورد و در هفته سی و یکم مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی بک بر یک رضایت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار