امام جمعه کازرون گفت: در شرایط فعلی بحث تقسیم شهرستان کازرون یک بحث حاشیه‌ای است و رسیدگی به رکود اقتصادی و بیکاری مهم‌تر از تقسیم شهرستان است.
کد خبر: ۵۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 16 April 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: مردم کازرون در ادامه اعتراضات خود نسبت به تقسیم شهرستان کازرون صبح امروز بار دیگر در میدان اصلی شهر تجمع کردند. حوزه‌ علمیه، بازاریان، اصناف و فرهنگیان این شهر نیز امروز به نشانه اعتراض نسبت به تقسیم شهرستان کازرون به حالت تعطیل درآمدند و با حضور در جمع مردم، اعتراض خود را به گوش مسئولان شهرستان و استان رساندند.

 ÙØ§Ø±Ø³| تجمع اعتراضی مردم در مخالفت با تقسیم شهرستان کازرون؛ اولویت مسئولان کازرون رسیدگی به رکود اقتصادی و بیکاری باشد

 

حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، در جمع معترضان اظهار داشت: در شرایط فعلی بحث تقسیم شهرستان کازرون یک بحث حاشیه‌ای محسوب می‌شود و در این شهرستان پروژه‌های زیادی در زمینه احداث راه، کتابخانه، ساخت سد نرگسی و مهم‌تر از همه رکود اقتصادی و بیکاری وجود دارد که مهم‌تر از تقسیم شهرستان است.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه در حال حاضر حفظ هویت تاریخی، وحدت و یکپارچگی شهرستان مورد تقاضای ماست، افزود: متاسفانه از ابتدا بنای تقسیم این شهرستان بر روی عدم شفافیت گذاشته شده و بدون در نظر گرفتن نظر کارشناسی این بحث مطرح شده است.

 

 

حجت‌الاسلام خرسند با تاکید بر حفظ آرامش در شهرستان کازرون، از مسئولان دولت، وزارت کشور و مسئولان استان خواست که در بحث تقسیم شهرستان کازرون به نظر اکثریت مردم توجه داشته باشند.

مردم معترض کازرون در تجمع امروز قطع‌نامه‌ای قرائت کردند که در آن بر حفظ وحدت، هویت تاریخی و فرهنگی شهرستان تاکید داشتند و در این قطع‌نامه خواستار حضور استاندار فارس در جمع معترضان و تعهد ایشان به عدم تقسیم شهرستان کازرون شدند.

سعید جلالی، سرپرست تقسیمات کشوری وزارت کشور، نیز هفته گذشته با هدف شنیدن مطالبات مردم، صدای معترضین و پیگیری مطالبات آنها به شهرستان کازرون سفر کرده و در این سفر گفته است: صدای معترضان و مطالبات مردم را در این سفر شنیده‌ایم و امیدواریم که کاری انجام شود که با حفظ هویت تاریخی و فرهنگی شهرستان کازرون، توسعه همه جانبه این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار