تيم فجر شهيد سپاسي شيراز در دو هفته مانده به پايان ليگ دسته اول براي تثبيت جايگاه خود و صعود به ليگ برترفوتبال كشور محكوم به شكست مس كرمان در بازي هفته سي‌ودوم هستند.
کد خبر: ۵۹۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 17 April 2018

تابناک فارس  به نقل از فارس:امروز و در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در مصاف با مس کرمان به میدان می‌رود.

این دیدار که برای زردپوشان شیرازی مهم و سرنوشت‌ساز است از ساعت 17 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

شاگردان کلانتری در حالی به مصاف رقیب کرمانی خود می‌روند که جایگاه مطلوبی در جدول رده‌بندی دارند و برد در این دیدار به صعود آن‌ها به صدر جدول و قهرمانی در لیگ دسته اول بسیار کمک می‌کند.

فجری‌ها که تا اینجای کار با 58 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارند برای صعود به لیگ برتر نیم‌نگاهی نیز به دیدارهای سایر رقیبان خود دارند.

تیم نفت مسجد سلیمان که صدرجدول را تصاحب کرده با 63 امتیاز و 5 اختلاف امتیاز نسبت به تیم فجر بخت بیشتری برای قهرمانی این دوره از مسابقات دارد. این تیم این هفته به مصاف نساجی مازندانی می‌رود که با 57 امتیاز رده چهارم را در اختیار دارد.

نتیجه تساوی یا باخت هر یک از این دو تیم در بازی امروز به سود فجری‌ها است و در صورت عدم کسب امتیاز توسط خونه به خونه دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر که در بازی امروز دیدار نه چندان دشواری را برابر شهرداری تبریز دارد، فجری‌ها می‌توانند جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کنند.

اما حریف امروز تیم فجر یعنی مس کرمان نیز با وجود 48 امتیازی بودن و کسب جایگاه هفتم جدول نشان داده مرد روزهای سخت است و می‌تواند حریف قدرتمندی برابر زردپوشان شیرازی باشد.

فجری‌ها در صورت برد در بازی امروز و عدم کسب نتیجه توسط تیم‌های مدعی با 61 امتیاز و اختلاف اندک نسبت به تیم صدر جدول جایگاه خود را در رده دوم تثبیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار