دبیر هیأت کشتی استان فارس گفت: آزادکار شیرازی به عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان حضور دارد و تمرینات خود را با دیگر ملی پوشان دنبال می کند.
کد خبر: ۵۹۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 17 April 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:فریبرز منوچهری با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۲۵ نوجوان را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت کرد که نام غلامحسین حاصلی از فارس در میان آنها دیده می شود.

وی اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان به عنوان گزینشی المپیک، قهرمانی جهان در کرواسی و المپیک نوجوانان در آرژانتین روز ۲۷ فروردین ماه به میزبانی خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دبیر هیأت کشتی استان فارس با اشاره به اینکه غلامحسین حاصلی چندین مدال قهرمانی کشور را در کارنامه دارد و حدود ۵ سال زیر نظر هاشم صباغی یکی از مربیان سازنده کشتی آزاد فارس تمرین می کند، تصریح کرد: این کشتی گیر شایسته شیرازی پس از کسب عنوان نائب قهرمانی وزن ۵۵ کیلو در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را کسب کرد.

منوچهری ادامه داد: غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان است و ابراهیم مهربان، محمدرضا چایچی، تقی داداشی، بهروز نیک نژاد و مصطفی آقاجانی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند و مصطفی علیزاده سرپرست کشتی گیران حاضر در اردو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار