فرماندار فیروزآباد گفت: هر گونه استفاده از اسانس در کارگاه‌های عرقیات‌گیری تخلف و دستگاه امنیتی و قضایی با شناسایی متخلفان برخورد کنند.
کد خبر: ۵۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 18 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سید کمال علوی در جلسه شورای امنیت غذایی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای امنیت غذایی دارای اهمیت بالایی است اگر در این جلسه مصوباتی صورت گیرد باید در زمان مقرر اجرایی شود.

وی افزود: قرار نیست حتما خطر، سلامتی و جان انسان‌ها را تهدید کند تا چنین جلساتی مورد اهمیت قرار گیرد.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: اگر در جلسه امنیت غذایی و جلساتی که جان انسان‌ها را تهدید می‌کند مصوباتی صورت گرفت باید در جلسه بعد اقدامات صورت گرفته ارائه و دلیل عدم اجرای مصوبات اقدام نشده ارائه شده و در غیر این‌صورت هیچ عذری قابل قبول نیست.

علوی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته سلامت پیش رو است باید در زمینه فرهنگ سازی بهداشت با تبلیغات و آموزش از سوی دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزاباد با اشاره به اینکه بهداشت باید جامعه هدف داشته باشد بیان داشت: باید در مناطقی که کشاورزی صورت می‌گیرد با نظارت بر استاندارد استفاده سموم انجام و از طرفی روستاهایی که وضعیت بهداشت مطلوبی ندارند با آموزش‌های لازم بتوانند مردم را در این امر مهم هدایت کنند.

وی با اشاره به استفاده اسانس در کارگاه‌های عرقیات گیری میمند گفت: با توجه به اینکه استفاده اسانس در بعضی از کارگاه‌های عرقیات گیری میمند باعث اعتراض تولیدکنندگان واقعی عرقیات‌گیری،کشاورزان و از همه مهمتر جان انسان‌ها را به خطر انداخته است انتظار می‌رود با توجه به نزدیک شدن جشنواره گل و گلاب میمند با هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و بهداشت در اسرع ضمن شناسایی و جمع آوری تخلفات با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار