فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای ارتش و سپاه در جامعه به عنوان دو برادر قدرتمند در جامعه هستند و ارتش قهرمان ایران اسلامی، امروز بیش از هر زمان آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۹۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 18 April 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: امیر وجیه‌الله جمشیدی در نشست خبری به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: نیروهای ارتشی در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار تمام حاضر شدند و با رشادت و فداکاری کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند و همواره در عرصه‌های مختلف با حضور چشمگیر خود حامی انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش اساسی را ایفا کرده است، گفت: در زمان آغاز جنگ تحمیلی کشور در یک شوک بزرگ فرو رفت اما امام(ره) با سخنان و مدیریت خود جامعه را آرام کرد و همکاری و همدلی را ایجاد کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز ارتش و سپاه در کنار یکدیگر به عنوان نیروهای توانمند نظامی در جبهه‌های جنگ با دشمن مقابله و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

امیر جمشیدی بیان کرد: نیروهای ارتش و سپاه در جامعه به عنوان دو برادر قدرتمند در جامعه هستند که همواره برای حفظ و امنیت افراد آن جامعه تلاش می‌کنند و این اطمینان را به تمام هموطنان می‌دهیم که ارتش قهرمان ایران اسلامی، امروز بیش از هر زمان آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مانور رژه روز ارتش گفت: این مانور بیانگر آن است که سپاه، ارتش و دیگر نیروهای نظامی در کنار یکدیگر با همبستگی که دارند همواره برای دفاع از میهن اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم در امنیت کامل باشند.

امیر جمشیدی با بیان اینکه اقتدار و عظمت نیروهای ارتشی امروز در جهان مشخص شده است، عنوان کرد: در این آیین یگان‌های مختلف با انجام رژه اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی درباره انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر گفت: سرانه نظامی در استان فارس در مقایسه با دیگر استان‌ها بیشتر است و ارتش در تمامی مسائلی که مربوط به انتقال پادگان به خارج حریم شهر باشد تام الاختیار است.

وی گفت: سیاست کلی نیروهای مسلح بر این است که هیچ مقام سیاسی و استانی اجازه ندارد در این باره دخالت کند زیرا ارتش به هیچ گروه سیاسی و جناحی وابستگی ندارد و از دستورات مقام معظم رهبری تبعیت می‌کند.

امیرجمشیدی با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح در هر منطقه همواره برای امنیت است، افزود: تیپ 55 هوابرد، پایگاه هوایی شهید دوران، تیپ 37 زرهی و دیگر یگان‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس در اوج آمادگی قرار دارند همچنین یگان‌های فعال پدافند استان ماموریت دارند که به صورت شبانه‌روزی از آسمان جنوب کشور نگهبانی دهند و امروز آسمان جنوب کشور مانند دیگر مناطق ایران در امنیت کامل قرار دارد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تیپ 55 هوابرد در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌های بزرگ شرکت داشته است و به‌عنوان یگان خط شکن در نوک پیکان عملیات‌ها نقش تعیین‌کننده و کلیدی خود را ایفا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار