استاندار فارس گفت: گردشگری یکی از نقطه قوت های برجسته و یکی از مزیت های فارس است و باید همواره توجه ویژه ای به این موضوع صورت گیرد.
کد خبر: ۵۹۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 19 April 2018

تابناک فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس: مهندس اسماعيل تبادار در مراسم كلنگ زني مجتمع گردشگري در شهرستان اقليد با بيان اين كه شهرستان اقليد و اباده نقطه ورودي و دروازه استان پهناور فارس به شمار مي روند، اظهار داشت: فارس را با پيشينه فرهنگي، ادبي و تاريخي مي شناسند و در شهرستان اقليد ادب و فرهنگ به شكل ملموس و برجسته اي قابل مشاهده است.
نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه زمينه هاي فراوان گردشگري تاريخي، ميراثي، فرهنگي و جلوه هاي بي بديل و كم نظير طبيعي دراستان و بویژه در شهرستان اقليد وجود دارد، ادامه داد: از همت و تلاش مديران شوراي شهر و شهرداري اقليد در احيا و بازآفريني اين ظرفيت هاي گردشگري خوشحال و مسرور شديم و تلاش مي كنيم كمك هاي لازم را به اين پروژه داشته باشيم.
وي با تاكيد بر اين كه مديران استان حتما بايد به پروژه گردشگري شهرستان اقليد توجه ويژه اي داشته باشند و به مجريان پروژه كمك كنند، اظهار داشت: نگاه دقيقي بايد به اين پروژه وجود داشته باشد و تكميل آن در ابعاد بزرگ و وسيع مورد توجه مديران استاني قرار داشته باشد.
استاندار فارس با قدرداني از مردم منطقه كه با همراهي و همكاري خود زمينه را براي ساخت اين مجتمع گردشگري تسهيل كردند، افزود: مشاركت بخش خصوصي در اجراي پروژه گردشگري اقليد بايد مورد توجه مجريان اين پروژه قرار داشته باشد.
وی در ادامه بر توجه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان نسبت به ساماندهی حوضچه دختر گبر با قدمت حدود 2000ساله در شهرستان اقلید تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار