امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه با بیان اینکه بسیاری از چاه‌ها و قنوات این شهرستان خشک‌شده خواستار جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولید در این شهرستان شد.
کد خبر: ۵۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه شورای اداری، برنامه‌ریزی، فعالان اقتصادی و اجتماعی شهرستان اقلید که با حضور استاندار فارس، مسؤولان استانی و شهرستانی و برخی از صنعتگران، فرهنگ دوستان و هنرمندان و انجمن‌های مردم‌نهاد و ... در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد به خشک‌سالی و تأثیر آن در اقلید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از چاه‌ها و قنوات این شهرستان خشک‌شده اظهار داشت: با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم این شهرستان کشاورزی است، نیاز به مساعدت لازم برای اختصاص اعتبار موردنیاز در راستای جلوگیری از آسیب بیشتر به باغ‌ها و اراضی کشاورزی و تأمین آب داریم.

طالبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری استانداری را دولتی در هر استان خواند و گفت: با توجه به اختیارات و توان استانداری توقع داریم که تصمیم قاطع و مؤثری برای مقابله با این مشکل گرفته شود.

امام‌جمعه اقلید اشتغال را یکی از مشکلات اصلی اقلید خواند و با بیان اینکه تأسیسات و کارخانه‌ها اشتغال به وجود می‌آورد، بیان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی اقلید تعطیل یا رو به تعطیلی هستند مانند کارخانه کفشی که سال‌ها تعطیل است و عده‌ای هنوز گرفتار تسهیلاتش هستند یا مجتمع گوشتی که چوب حراج بر آن زده شد.

وی به عدم نتیجه و اقدام مؤثر در سال تولید و اشتغال، اقدام و عمل و... اشاره کرد تصریح کرد: می‌خواهیم اثر عملی کارهای انجام‌شده را ببینیم.

طالبی افزود: باید به اقلید تزریقی انجام شود تا رویش و حرکتی مؤثر صورت گرفته و نتیجه‌ای مفید و کارساز کسب شود.

امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم نتیجه این سفر را ببینیم و روزی در خطبه‌های نماز جمعه آن را اعلام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار