امام جمعه جهرم : توقع از سازمان استاندارد این است که باید از کالای ایرانی حمایت کند و وارد عرصه شود.
کد خبر: ۵۹۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های  نمازجمعه شهر جهرم، با بیان اینکه پاسداران ادامه‌دهندگان راه کربلا و نهضت عاشورا هستند، اظهار داشت: خدمات پاسداران برای حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در مذاکره با مخالفان مذاکره کننده باید از موضع قدرت برخوردار باشد، گفت: امروز قدرت ایران در عرصه بین الملل ثمره پاسداران و نیروهای مسلح است و از خارج کمکی نداریم.

امام جمعه جهرم افزود: ویژگی انقلاب اسلامی به گونه‌ای است که کافران از هر گروهی با ما همراه نخواهند شد و باید بر توانامندی جوانان پاسدار تکیه کرد.

وی با اشاره به دست‌آوردهای پاسداران در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی بیان کرد: سوریه آخرین پیروزی پاسداران ایران اسلامی است به گونه‌ای که مسؤولین سیاسی و نظامی آمریکا به طور رسمی اعلام می‌کنند که آمریکا در سوریه شکست خورده و این عرصه قدرتمندی ایران در مذاکره را فراهم می‌کند.

دژکام از پاسدارانی که دوره خدمتشان به پایان رسیده است درخواست کرد: نقش فرهنگی خود را در در پاسداری از انقلاب اسلامی باید ادامه دهید و جامعه ما نیاز دارد که این تفکر ارزشمند انقلابی در آن ظهور کند.

امام جمعه جهرم با اشاره به تنش‌هایی بوجود آمده در بازار ارز، اظهار کرد: ایران از نظر میزان درآمد نفتی وضعیت مناسبی دارد و نباید نسبت به درآمدها شایعه ایجاد کرد، درآمدهایی که از حوزه نفت حاصل می‌شود بیش از 100 میلیارد دلار است.

وی افزود: دشمنان خیلی تلاش کردند قیمت نفت کاهش یابد ولی اقدام آنها نتیجه عکس داد و قیمت نفت اکنون بالا رفته و نزدیک به 75 دلار در هر بشکه رسیده است و روزانه فروش 2 میلیون بشکه توسط ایران به منظور نیازهای جاری کشور کافی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخی از افراد آرامش فضای اقتصادی، بانکی و صرف پول را به هم می‌ریزند گفت: دست‌هایی در کار بود و بدنبال ایجاد تنش بودند، تنها ابزاری که برای آمریکا مانده است که شاید ایران را در برابر زیاده‌خواهی خود تسلیم کند این است که فشار اقتصادی بر ایران بیاورد.

وی افزود: تلاش می‌شود که یک نا آرامی در فضای اقتصادی کشور ایجاد شود همه باید همکاری کنند و نباید آمریکا را خوشحال کرد.

دژکام ادامه داد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همه ملت یکپارچه پشت سر انقلاب ایستاده‌اند.

امام جعه جهرم در رابطه با حمایت از کالای ایرانی گفت: ملت و دولت همه مسؤولند و باید وظایف ملت و دولت را تفصیل داده و کسانی که که کارشان تاثیرگذار نبوده‌است کار خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد در ایران سابقه ای بیش از 90 سال دارد و باید کفیت کالا را تامین کند، تصریح کرد: نظارت و فعالیت این سازمان به گونه‌ای نیست که مردم را نسبت به علامت استاندارد بر کالا مطمعن گرداند.

دژکام افزود: توقع از سازمان استاندارد این است که باید از کالای ایرانی حمایت کند و وارد عرصه شود.

امام جمعه جهرم خواستار برنامه‌ریزی ارتقای امنیت و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش در جهرم و همچنین رسیدگی مدیریت شهری، شورای شهر و دیگر مسئولان در خصوص خدمات رسانی به مردم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار