امام جمعه مرودشت گفت: داشتن روحیه معنوی و جهادی لازمه حرکت و تلاش مدیران نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام مهدی آقائی در خطبه‌های این هفته مرودشت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، این اعیاد را فرصتی برای اکمال دین اسلام در توجه به همه ابعاد وجودی و نیازهای فطری انسان‌ها برشمرد.

امام جمعه مرودشت براز کرد: امروزه توقع مردم از مسؤولان نظام داشتن روحیه معنوی، خستگی ناپذیری و جهادی همچون دهه 60 است.

آقائی اعتماد به نسخه بیگانگان را نیز از دیگر چالش‌های موجود در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور توسط مسؤولان ذکر کرد و بیان داشت:وجود تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان نظام واعتماد به یک سری نسخه های بیگانگان از جمله سند 2030، قرارداد FATF، کنوانسیون کیوتو و..، نه تنها زمینه پیشرفت کشور را فراهم نخواهد کرد بلکه همواره باعث یک سری عقب ماندگی‌ها در این زمینه و ایجاد وابستگی به آنان می‌شود.

وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت، از مسؤولان سازمان انتقال خون استان خواست در جهت فراهم کردن یک فضای مناسب در خور وشأن مردم این شهرستان برای اهدای خون تلاش مستمر داشته باشند.

امام جمعه مرودشت همچنین از اعلام آمادگی برای واگذاری بخشی از فضای داخلی مصلی جمعه برای ایجاد مرکز سیار انتقال خون شهرستان خبرداد.

آقائی در ادامه از افتتاح دبیرخانه مرودشت شناسی در جهت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عمیق باستانی موجود در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار