ائمه جمعه فارس بر برگزاری با شکوه اعیاد شعبانیه تاکید کردند.
کد خبر: ۵۹۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه به سالروز میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: پاسداران که با تاسی از مولایشان از دین و کشورشان دفاع می‌کنند و مایه افتخار و مباهات ما هستند.


**********************************
حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا گفت: امام حسین (ع) پاسدار واقعی دین و مکتب اسلام بود و از آنجا که سبزپوشان پاسدار هم از ابتداء تشکیل انقلاب اسلامی همواره حافظ و پاسدار اسلام و انقلاب بودند این روز به روز پاسدار نامگذاری شده است.


******************************
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز گفت: ایثار و فداکاری برای حفظ نظام و دستاورد‌های مقدس جمهوری اسلامی، آرمانی است که پاسدار با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خواسته اصلی خود قرار داده است.


*****************************
حجت الاسلام کریمی زاده امام جمعه موقت میانشهر گفت: رزمندگان دلاور ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های انتظامی همواره با الگوگیری از امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس علیهما السلام در دفاع از کشور و آرمان‌ها خوش درخشیدند.


****************************
حجه الاسلام سمتی امام جمعه شهر نوبندگان گفت: پاسداران ما بحق به ابا عبدالله اقتدا کردند و نظام اسلامی را با خون خودشان حفظ نمودند.


**************************
حجه الاسلام انصاری امام جمعه موقت اهل سنت اوز با اشاره به بارندگی‌های کم و خشکسالی‌های اخیر گفت: فرد فرد ما موظفیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم و اگر اصراف گناه است در این شرایط خطیر گناهش شدید‌تر است.


*****************************
حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت جویم از مردم خواست از پیام رسان‌های ایرانی استفاده کنند، زیرا هزینه‌های هنگفتی که صرف پیام رسان‌های خارجی می‌شود.


*****************************
حجت الاسلام محقق امام جمعه موقت شمال غرب شیراز گفت: همه ما باید در زندگی از سیره پیامبران و امامان الگو گیری کنیم چرا که سعادت ما در پیروی از فرامین اهل بیت علیهم اسلام است.


*******************
حجت الاسلام عباسی امام جمعه زاهدشهر فسا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت:: ماه شعبان همچون ماه‌های رجب و رمضان، بستری مناسب برای ارتباط بیشتر با خدا و انس با قرآن است.


*******************
امام جمعه فسا با اشاره به آغاز هفته سلامت گفت: این هفته فرصتی برای افراد جامعه است تا در فعالیت‌هایی که باعث ارتقا سلامت می‌شود مشارکت کنند.


*******************
امام جمعه سپیدان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان توجه بیشتر بیشتر مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان را خواستار شد.


*******************
امام جمعه شهرستان ممسنی از مسولان استانی و شهرستانی خواست برای تسریع در ساخت جاده خومه زار به نورآباد اقدام کنند.


*******************
امام جمعه مرودشت گفت: عدم اعتماد راسخ به جوانان از سوی مسئولان واعتماد به بیگانگان از موانع وچالش‌های استفاده از ظرفیت‌های کشور است.


*******************
حجت الاسلام والمسلمین موسوی خطیب جمعه‌ی لارستان به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات در خصوص مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: باید موضوع مبارزه با فساد توسط مسئولین بسیار جدی گرفته شود.


*******************
تبریک اعیاد شعبانیه، بررسی مشکلات بهداشت و درمان از محور‌های سخنان خطیب جمعه صفاشهر در نماز جمعه این هفته بود.

******************

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار