رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: شش کشتی گیر فرنگی کار از فارس در رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور موفق به کسب یک مقام نائب قهرمانی و ۵ مدال برنز شدند.
کد خبر: ۵۹۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایپنا:محمد موسایی با اعلام این خبر افزود: در این دوره از پیکارها، میثم دلخانی و ایمان داودی از فارس به طور مشترک عنوان سوم وزن ۶۳ کیلو را از آن خود کردند و محمدرضا گرایی دیگر فرنگی کار فارسی در دیدار فینال مغلوب حسین اسدی از خوزستان شد و نشان نقره وزن ۶۷ کیلو را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کیوان رضایی، علی قیطاسی و پارسا نظری از فارس نیز به ترتیب مدال برنز وزن های ۸۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند و حمیدرضا جعفری دیگر کشتی گیر فارسی به مقام هفتم بسنده کرد.

رئیس هیأت کشتی استان فارس اذعان داشت: رحیم گیوی و محمدمهدی کوثری از شیراز به عنوان مربی هدایت فرنگی کاران فارسی در این پیکارها را به عهده داشتند و حسین همایون از مرودشت سرپرست این تیم بود.

موسایی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که دهه آخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد را کسب کردند.

وی ادامه داد: مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان با حضور ۸۶ فرنگی کار از ۲۴ استان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار