شهردار منطقه سه شیراز، این منطقه را قطب گردشگری این کلانشهر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، این منطقه مستعد سرمایه گذاری در این حوزه است و از این نوع سرمایه گذاری حمایت می کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 25 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرود بذرافشان افزود: نگاه شهرداری منطقه سه به سرمایه گذاران نگاه حمایتی است چون حضور سرمایه گذار در هر منطقه ای باعث ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال خواهد شد و بنابراین از هرگونه سرمایه گذاری حمایت جدی خواهیم کرد.
بذرافشان در جمع تعدادی از سرمایه گذاران و انبوه سازان افزود: اگر بر روی گردشگری سرمایه گذاری کنیم قطعا شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه خواهیم بود.
وی ادامه داد: امروز با توجه به وجود جاذبه ها و آثاری همچون آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باباکوهی، علی بن حمزه، موزه تاریخ طبیعی، چاه مرتضی علی و باغ های دلگشا و جهان نما در این منطقه می بینیم که هر گردشگری که وارد شیراز می شود ناگزیر در این منطقه حضور خواهد یافت.
شهردار منطقه سه شیراز اظهار کرد: این حضور اگرچه درآمد مستقیمی برای شهرداری به دنبال ندارد اما برای شهروندان ایجاد فرصت و درآمد می کند.
بذرافشان، ضمن تاکید بر لزوم رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران افزود: برای سرمایه گذاران موضوع مدت انجام پروژه، سوددهی و بازگشت سرمایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل مدت زمان صدور پروانه ساخت و ساز باید کاهش یابد.
شهردار منطقه سه شیراز گفت: برای برقراری ارتباط هرچه بیشتر با سرمایه گذاران منطقه و شنیدن نقطه نظرها و پیشنهادهای آنها، حتما جلسه هایی را مشابه این جلسه به شکل دوره ای با آنها برگزار خواهیم کرد.
وی بر لزوم پاسخگویی سریع کارکنان شهرداری منطقه سه به تقاضای مراجعان و لزوم تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد و ادامه داد: برخورد نامناسب کارکنان شهرداری این منطقه با ارباب رجوع و یا درخواست های نامشروع از آنها خط قرمز ماست و در این راه با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت و در صورت مشاهده برخورد خواهیم کرد.
بذرافشان افزود: در اتاق اینجانب بر روی تمام مراجعان باز است و می کوشیم تا ضمن ارایه خدمت به شهروندان، شفافیت در امور را هم رعایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار