حجت‌الاسلام شكرالله دانش، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس: باید در حوزه فرهنگ از ظرفیت شبکه گسترده تبلیغی استفاده کرد زیرا فرهنگ دچار چالش‌هایی است و تکنولوژی در این حوزه تاثیرگذار است و فضای مجازی، فرهنگ و تفکر را تحت تاثیر قرار داده و باورها، اخلاق و گفتمان‌ها را تغییر داده است.
کد خبر: ۵۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 26 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:ششمین جلسه شورای تبلیغ استان فارس با موضوع سواد رسانه‌ای جامعه تبلیغی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
این نشست با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های جامعه تبلیغی استان و ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی با حضور نمایندگان ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد.
حجت‌الاسلام شكرالله دانش، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس در این نشست با تأکید بر فعال‌تر شدن مبلغان و حوزه تبلیغ در عرصه فضای مجازی گفت: لازم است روحانیون مستقر، طرح هجرت، ائمه جماعت و جمعه، اساتید و مدرسان، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسه‌های قرآنی که شبکه تبلیغی محسوب می‌شوند، سطح سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهند.
وی افزود: باید در حوزه فرهنگ از ظرفیت شبکه گسترده تبلیغی استفاده کرد زیرا فرهنگ دچار چالش‌هایی است و تکنولوژی در این حوزه تاثیرگذار است و فضای مجازی، فرهنگ و تفکر را تحت تاثیر قرار داده و باورها، اخلاق و گفتمان‌ها را تغییر داده است.
در ادامه این نشست فتاحی، معاون پژوهشی سازمان سراج در استان فارس سخنانی را پیرامون حوزه‌های مختلف فضای مجازی مطرح کرد، این نشست با بیان نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در جلسه پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار