حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرا رسیدن روز شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: چند هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار شورای شهر شیراز است که باید به مردم نشان داده شود که پس از گذشت چند ماه از فعالیت، چه اقدامی انجام شده است؟
کد خبر: ۵۹۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرا رسیدن روز شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: چند هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار شورای شهر شیراز است که باید به مردم نشان داده شود که پس از گذشت چند ماه از فعالیت، چه اقدامی انجام شده است؟

وی به مشکلات جنوب شهر شیراز اشاره و خواستار هزینه کرد بودجه شهری جهت رفع بعضی از این معضلات از جمله راه‌اندازی فاضلاب شد.

امام جمعه موقت شیراز به روز ملی خلیج فارس هم اشاره و در این باره با تاکید بر اینکه این خلیج، خلیج همیشه فارس خواهد ماند، گفت: ترامپ دیوانه از عربستان پول می‌گیرد تا از این خلیج به نام خلیج عربی یاد کند اما این خلیج، خلیج همیشه فارس خواهد بود.

رضوی اردکانی به روز جهانی کارگر هم اشاره و در این خصوص نیز به حمایت از کارگران با محوریت حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: نباید به تولید کننده فشار آورد؛ چرا که موجب بیکاری کارگران می‌شود.

وی همچنین به ١٥ شعبان، روز مستضعفان و سربازان گمنام هم اشاره و با بیان اینکه آرامش امروز ما، مدیون نیروهای اطلاعاتی است، تصریح کرد: سربازان گمنام، نیروهای مومن انقلابی هستند که در عین گمنامی، مظلومند و مرزهای گسترده را با نگاه دقیق خود حفاظت می کنند.

امام جمعه موقت شیراز همچنین به ١٢ اردیبهشت و روز معلم اشاره و اظهار کرد: همانند شهید مطهری که در علم و فلسفه و نظریه پردازی جامعیت داشت، پیدا نخواهد شد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار