امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها در شهر شیراز تعطیل‌شده، گفت: شورای شهر به مردم بگوید که در این 2 سال برای شهر چه کرده است؟
کد خبر: ۵۹۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها اظهار داشت: اعضای شورای شهر شیراز باید به مردم بگویند که در این 2 سال برای مردم چه اقدامی صورت داده‌اند، چراکه بسیاری از کارها در شهر تعطیل و پروژه‌ها متوقف‌ شده است.

وی افزود: بودجه چند هزار میلیارد تومانی در اختیار شورا است اما مردم در این 2 سال از شورای پنجم فعالیتی ندیدند، بنابراین انتظار این است که به مردم بگویند که پول‌ها را کجا خرج کرده و چه اقداماتی انجام داده‌اند تا آنان در جریان امور قرار گیرند.

رضوی اردکانی ادامه داد: امروز حاشیه‌نشینی در شهر شیراز بیداد می‌کند و بوی تعفن و فاضلاب جنوب شهر به حدی است که هنگام رد شدن از این مکان‌ها باید دستمال جلوی بینی گرفت! آخر این پول‌ها را می‌خواهید چکار کنید؟ مگر نه این است که باید خرج درست کردن همین مسائل شود؟

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین گفت: برای بافت‌های فرسوده نیز بودجه تعیین‌ شده، اما هیچ اقدامی برای درست کردن آن صورت نمی‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر اشاره کرد و افزود: برای حمایت از کالای ایرانی باید از کارگران حمایت کرد و تولیدکننده را یاری رساند.

رضوی اردکانی ادامه داد: چرا کارگران بیکار می‌شوند زیرا شهرداری و بانک و دارایی هرکدام به‌نوعی به تولیدکننده فشار می‌آورند و درنهایت موجب تعطیلی واحد تولیدی می‌شوند و درنتیجه کارگران بیکار می‌شوند.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین به روز خلیج‌فارس نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ احمق از پادشاه عربستان پول می‌گیرد تا به‌جای خلیج‌فارس بگوید خلیج عربی، درصورتی‌که نمی‌داند خلیج‌فارس همیشه فارس خواهد ماند.

رضوی اردکانی همچنین به 15 شعبان روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و آرامش مملکت حاصل فداکاری‌های سربازان گمنام و مظلومی است که مرزهای گسترده کشور زیر نظر نگاه دقیق آن‌ها بوده و بدون اینکه شناخته شوند، از مملکت حراست می‌کنند.

وی با تقدیر از زحمات نیروهای اطلاعاتی کشور، افزود: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) نفس صهیونیست‌ها را در منطقه گرفته‌اند و اجازه کوچک‌ترین تحرک را به آن‌ها نمی‌دهند، سربازان گمنامی که ریگی خبیث را از فراز آسمان به زمین آورده و دستگیر کرده و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

امام‌جمعه موقت شیراز با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم نیز گفت: علامه مطهری یک انسان فیلسوف، مجاهد و نظریه‌پرداز بود که به دست دشمنان انقلاب به شهادت رسید و واقعاً از دست دادن این عالم بزرگ برای انقلاب اسلامی حیف بود، کسی که امام و رهبری همگان به‌ویژه جوانان را به خواندن آثارش توصیه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار