حجت‌الاسلام حسینی قزوینی مطرح کرد
مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) گفت: باید با اندیشه‌های شوم وهابیت مقابله و فرهنگ مهدویت را با برنامه ریزی در جهان ترویج کنیم.
کد خبر: ۵۹۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 30 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی ظهر امروز در همایش مهدویت موسسه نورالیقین در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم ترویج برای آموزه‌های ائمه معصومین(ع) اظهار کرد: باید از احادیث و روایات و منابع غنی و معارف اهل‌بیت(ع) استفاده کنیم و به ترویج مکتب ائمه معصومین(ع) بپردازیم.

وی ادامه داد: براساس روایتی از امام صادق(ع) شخص فعال در عرصه پاسخگویی به شبهات ارزش بالاتری از یک میلیون رزمنده در میدان نبرد با دشمن دارد، براساس این حدیث باید در راه پاسخگویی به شبهات تلاش کنیم.

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) افزود: از جمله شبهاتی که وهابیت در خصوص مهدویت مطرح می‌کند، شبهه در خصوص ولادت امام زمان(عج)، شبهه طول عمر این امام معصوم و شبهه در خصوص قتل عام مردم توسط امام مهدی(عج) است.

حسینی قزوینی با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهات در خصوص مهدویت اظهار کرد: اهل سنت در کتاب‌های خود شبهاتی را در خصوص مهدویت مطرح کردند که با استفاده از کتاب‌های خود آن‌ها به شبهاتشان پاسخ دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با اندیشه‌های شوم وهابیت مقابله و فرهنگ مهدویت را با برنامه ریزی در جهان ترویج کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار