آیت الله ناصری گفت: شیخ غلامرضا فقیه خراسانی عابدی برجسته وبیشتر در پی خدمت به مردم بود وتلاش می کرد دست مردم را در دست خدا قرار دهد.
کد خبر: ۵۹۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 02 May 2018

نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد گفت: بر اساس پیشنهاد دوستان مدتهاست که عزیزان خواستار برپایی کنگره بزرگداشت برای حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در یزد هستند .
آیت الله ناصری افزود : دوستان درصدد هستند تا از این طریق خصوصیات اخلاقی ایشان بیان شود ودوباره فرهنگ کمک به دیگران و مردم از این طریق در جامعه رونق یابد.
 وی اشاره کرد : ایشان همیشه به فکر مردم بود ودر همه احوال با وجودی که مسن بود به تمامی شهرها وروستاها مسافرت می کرد ومردم را با احکام ومسائل دینی آشنا می ساخت.
آیت الله ناصری گفت: آیت الله فقیه خراسانی با توجه به سن بالایی که داشت برای خدمت به مردم خسته نمی شد وهمیشه در فکر ترویج فرهنگ اسلام وکمک بدیگران بود .
وی گفت: ایشان در زمره علمای نامی بود واز شاگران شیخ محمد کاظم یزدی محسوب می شد.
آیت الله ناصری اشاره کرد مرحوم شیخ علامرضا فقیه خراسانی از هم دوره های زمان آیت الله بروجردی بود واگر در نجف می ماند هم اکنون جز مراجع بزرگ محسوب می شد . ولی خدمت به مردم وهمدری با دیگران در شهرهای مختلف استان ودیگر شهرهای کشورایشان را  از این کار بازداشت .
وی گفت:مردم دار بودن ,خدمت به دیگران , خدایی بودن وهمیشه و در همه حال در فکر ترویح احکام اسلامی علیرغم کهولت سن از صفات بارز اخلاقی وی محسوب می شد.  
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت به درخواست دوستداران و شيفتگان عارف برجسته استان ،  حاج شيخ غلامرضا فقيه يزدي معروف به خراساني ، کنگره بزرگداشت مردمي آن فقيه وارسته پنج شنبه بيستم ارديبهشت ماه در صحن امامزاده جعفر عليه السلام يزد برگزار مي شود. 
آيت الله ناصري تاکيد کرد سبک زندگي الهي و اسلامي حاج شيخ غلامرضا فقيه يزدي بايستي الگوي اخلاق و رفتار امروز جامعه قرار گيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار