مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس گفت: طبق هماهنگی انجام شده مدیرانی که در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری کم‌کاری داشته باشند با کارت زرد و قرمز مواجه می شوند.
کد خبر: ۶۰۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 12 May 2018

دارا کیانی ظهر شنبه در نشست خبری راه ارتباطی مردم و دولت در فارس افزود: اعتقاد دارم دستگاه های نظارتی سیع می کنند که جامعه ای برلی مردم ایجاد می کنند که زیست با آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: دفتر بازرسی در بحث دستگاه های اجرایی و عمومی نظارت دارد و در این راستا اصلاح ساختار اداری باعث می شود با کمترین هزینه پاسخگو باشند و موضوع دیگر بازرسی است.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس تصریح کرد: طی ۵ سال گذشته گام های موثری در مبارزه با فساد ایجاد شده است و بر اساس امار ارائه شده در کشور بیشترین شکایات از شهرداری، بهداشت و درمان و تامین اجتماعی است.

کیانی یادآور شد: سعی کردیم با ایجاد سامانه قوی این ۳ مجموعه را در اولویت قرار داده ایم و موضوع سامانه ۱۱۱ که از سال ۸۸ شروع و سال ۸۹ افتتاح شد مد نظر است.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس افزود: سامانه ۱۱۱ استانداری فارس طی چند سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کرده است و نکته بسیار مهم ارائه مشاوره در سامانه است.

وی تاکید کرد: از ۷ صبح تا ۱۵ به طور مستقیم پاسخگویی انجام می شود و از این ساعت به بعد پیام ها دریافت می شود.

کیانی افزود: در استان فارس متاسفانه برخی از ارگانها به طور جزیره ای فعالیت می کنند که این نوع برخورد در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری استان تاثیر دارد که برای رفع این مشکل چنانچه از اداره ای اینگونه کمکاری ارائه شود در مرحله اول کارت زرد و چنانچه تکرار شود به وزارتخانه اعلام می شود.

وی یادآور شد: نمره مدیران در سال ۹۶ برای تایید استاندار آماده شده است و بالاترین ۲۸ و کمترین زیر ۱۴ است و در بحث بازرسی هم بازرسی موردی و زمانبندی مد نظر قرار دارد.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس در بحث سامد نیز گفت: در سال ۹۶ حدود ۳۵ هزار و ۵۸ مورد تماس داشتیم که از این تعداد ۷۷۳۰ مورد ثبت و پیگیری، ۱۱۹۰ مورد مشاوره و ۶۶۴۰ مورد هم به دستگاه اجرایی ارجاع شده است.

کیانی تصریح کرد: سال گذشته ۵۳ مدیر و فرماندار در سامد پاسخگوی مردم بودند.

وی در خصوص وضعیت شهرداری ها نیز تاکید کرد: مشکل اساسی شهرداری ها وجود قوانین، بخشنامه و.. فراوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار