هادی پژوهش‌جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، ۲۳ اردیبهشت در جلسه‌ شورای اداری استان فارس به نارضایتی مردم از ادارات اشاره کرد و گفت:عملکرد سخیف تعدادی کارمند بی مسئولیت در ادارات کل آن مجموعه را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۶۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 13 May 2018

 

به گزارش تابناک فارس :جهرمی گفت:اکثر ارباب رجوع از ادارات ناراضی هستند و حتی عامل قسمتی از اعتراضات دی ماه همین قضیه بود.

وی افزود:2 دستگاه عمومی‌ در فارس بیشترین نارضایتی مردمی را دارند. متأسفانه جهرمی نامی از این 2 دستگاه نبرد.

معاون استاندار به وجود فساد اداری در سیستم کشور اقرار کرد و البته این موضوع را یک مسأله تاریخی دانست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
واقعا راست می گویی مال مفت ..حقوق های انچنانی می گیرند .افادهها طبق طبق
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
من خودم کارمند دولت هستم ، تمام معروفیت و اعتبار و زندگیم از کارمند بودنم است. متاسفانه اکثر کارمندان و کارکنان ادارات با ارباب و رجوع رفتار در شان یک انسان ندارند. اکثر جوابهای آنان توهین آمیز است. و متاسفانه با چشم بی ارزش به ارباب و رجوع نگاه می کنند، حال آنکه زندگی این کارمند از حقوقی است که از جیب همین ارباب و رجوع تامین می گردد.و اگر هم به رفتار این کارمند اعترض کنند ، همه حق را به کارمند می دهند!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
متاسفانه کارمندان ادارات مختلف با مردم برخوردی نامتناسب دارند خصوصا کارمندان شوراهای حل اختلاف ، دادسراها و دادگاهها ، شهرداری ، تامین اجتماعی ، کلانتری ها و اداره دارایی این موضوع به عوامل مختلفی بر می گردد از قبیل عدم گزینش صحیح در انتخاب کارمند - عدم اموزش صحیح قبل و حین خدمت ، اختلاف سطح طبقاتی و عدم مسئولیت پذیری در میان اکثر مردم که قسمتی از انها کارمند شده اند . کارمندها نباید انتقام مشکلات شخصی خود را از ارباب رجوع بگیرند - ان ارباب رجوعی که از شما پولدارتر است یا با سواد تر است گناهی نکرده است که بخواهید با عقب انداختن کارش یا توهین مختلف به وی از او انتقام بگیرید . مشکل کار جای دیگری است در پی حل مشکل و درمان باش .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار