فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش ۵۹ درصدی داشته است.
کد خبر: ۶۰۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در اولین گردهمایی هم اندیشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در شیراز، بیان کرد: نیروی انتظامی استان در سال حمایت از کالای ایرانی با شدت و جدیت در راستای مبارزه با این پدیده شوم و اجرای منویات و فرامین مقام معظم رهبری تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: استان فارس در موضوع کالای قاچاق در لایه‌های دوم و سوم مبارزه قرار دارد ولی با این وجود یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس مبارزه اساسی با قاچاق کالا است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در سال ۹۵، ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۶، ۲۴۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شد که این میزان افزایش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته سردار گودرزی در سال جاری نیز ۳۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شده است که با افزایش ۵۹ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال روبرو بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: مأموران نیروی انتظامی با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها به عنوان سربازان ولایت در راستای مبارزه با کالای قاچاق تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه نگاه به مبارزه با کالای قاچاق باید همگانی شود، افزود: همه دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سردار گودرزی خواستار افزایش شعبه‌های تعزیرات در سطح استان، تسریع روند رسیدگی به پرونده‌های قاچاقچیان کالا و برخورد شدید با آنان، افزایش تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و فرهنگ سازی در راستای مبارزه با کالای قاچاق شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار