رییس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز: یکی از مشکلات امروز شهر شیراز وجود انبوهی از دکل های مخابراتی است که سلامت شهروندان را هدف گرفته است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از جماران:علی ناصری اضافه کرد: یکی از مشکلات امروز شهر شیراز وجود انبوهی از دکل های مخابراتی است که سلامت شهروندان را هدف گرفته است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وی از پیگیری برخی دیگر از موضوعات از جمله انتقال کارخانه ها و مشاغل مزاحم، آسفالت نامناسب تولیدی در کارخانه آسفالت شهرداری و تغییر کاربری غرفه های میدان میوه و تره بار خبر داد و گفت: یکی از موضوعاتی که نیازمند رسیدگی است مطرح شدن فعالیت کارکنان سازمان آتش نشانی در رده مشاغل سخت و زیان آور و بازنشستگی آنها با 20 سال سابقه کار است. این قانون در سایر شهرها اجرا می شود اما در شیراز بعضاً کارکنان آتش نشان پس از مراجعه برای بازنشستگی با مشکل مواجه می شوند این در حالی است که آن ها سخت ترین و پر خطرترین کار را بر عهده دارند.
ناصری اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که امروز ما را با مشکل مواجه کرده بحث گرد و غبار است. اوضاع به گونه ای شده که به گزارش محیط زیست میزان دید در شیراز از 5کیلومتر به 800 متر کاهش و میزان گرد وغبار در هوا به 360 میلی گرم در متر مکعب افزایش یافته که البته طبق گزارش هواشناسی این رقم بیشتر نیز می باشد و باید درآینده پیش بینی برای چنین مواردی داشته باشیم.
شهردار منطقه 4 شیراز نیز ضمن ارایه گزارشی از این منطقه گفت: منطقه 4 شهرداری با 2350 کیلومتر وسعت و 254 هزار نفر جمعیت 16 و سه دهم درصد جمعیت شیراز را در خود جای داده است.
مهر جهانیان با اشاره به برخی مشکلات منطقه 4 گفت: طی هماهنگی که با یک مجموعه دانشگاهی پس از بازدید از این منطقه قرار شد مطالعات جامعی در خصوص برخی از معضلات این منطقه به ویژه ورودی بولوار امیرکبیر و بافت تعمیرگاهی آن صورت گیرد.
مدیرعامل سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهرداری شیراز هم در این جلسه با اشاره به ساماندهی تابلوهای سطح شهر در آینده نزدیک گفت: تا پایان سال در هر منطقه در یک خیابان تابلوها را ساماندهی خواهیم کرد و از این پس درصورتی که تابلویی خارج از قانون و مقررات و ابعاد اعلام شده نصب شود نسبت به جمع آوری آن اقدام خواهیم کرد.
میرزاوند افزود: در حال حاضر بزرگ ترین مشکل ما مربوط به اصطکاک تاسیسات برقی و روشنایی به ویژه در پارک هاست به طوری که امروز شاهد هستیم بسیاری از این تاسیسات عمرشان تمام شده و نوسازی این میزان تاسیسات زمان زیادی می خواهد.
وی با اشاره به تامین آب مورد نیاز فضای سبز از 108 حلقه چاه که دایم در حال فعالیت است، گفت: پایین آمدن کیفیت آب در برخی مناطق یکی دیگر از مشکلات ماست به گونه ای که در برخی مناطق آب های زیرزمینی دارد شور می شود به ویژه در مناطق شرقی شیراز بیشتر شاهد این اتفاق هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار