فرماندارشهرستان شیراز گفت:مشکل کمبود معلم نیز دیگر معضل آموزش‌وپرورش است که باید از طریق نواحی که بار مالی کمتری داشته باشد برطرف شود.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالیشوندی ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان شیراز اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضا‌های آموزشی از شهرداری درخواست می‌شود که انبوه‌سازانی که از احداث چنین فضاهایی خودداری می‌کنند پروانه ساخت به آن‌ها داده نشود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و حل مشکلات پیش روی اداره کل آموزش‌وپرورش باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد، افزود: اگر ماهانه یکی از مشکلات این نهاد آموزشی برداشته شود در سال 12 مشکل آموزش‌وپرورش برداشته شده و با تمام توان خدمات فرهنگی و آموزشی ادامه پیدا می‌کند.

فرماندارشهرستان شیراز با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی به‌ویژه گسترش کتابخانه‌ها از دیگر اهداف فرمانداری شیراز است، خاطرنشان کرد: در این راستا 10 کتابخانه از تملک شهرداری خارج و در اختیار کتابخانه‌ها قرار گرفت و 5 کتابخانه نیز در دستور کار است.

عالیشوندی تصریح کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده از فرصت‌های آموزشی به‌ویژه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از موارد کمک به گسترش فضا‌های فرهنگی و آموزشی دراستان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز است.

وی بیان داشت: مشکل کمبود معلم نیز دیگر معضل آموزش‌وپرورش است که باید از طریق نواحی که بار مالی کمتری داشته باشد برطرف شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار