معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: مسائل یک هزار و 202 واحد صنعتی و تولیدی فارس در 192 جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان بررسی و با پیگیری های صورت گرفته، مشکلات 774 واحد رفع شده است.
کد خبر: ۶۰۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 16 May 2018


تابناک فارس به  نقل از ایرنا:یدالله رحمانی چهارشنبه افزود: مجموع تصمیم های این نشست ها به بیش از یک هزار و 750 مصوبه منجر شد.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش تاکنون تقاضای 932 واحد تولیدی استان از مجموع بیش از یک هزار و 760 واحد تولیدی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند به تصویب کمیته های کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رسیده و برای اخذ یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند.
رحمانی تصریح کرد: از مجموع واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها نیز بیش از 200 واحد موفق به اخذ تسهیلات به ارزش بیش از 272 میلیارد تومان شده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: علاوه بر واحدهایی که از طریق سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و از تسهیلات این طرح بهره مند می شوند برخی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط به شکل مستقیم برای حل مشکلاتششان به بانک ها مراجعه می کنند که در همین چارچوب سیستم بانکی به یک هزار و 625 واحد، مبلغ 658 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.
رحمانی ادامه داد: در یک جمع بندی با احتساب طرح های انتقالی از سال گذشته به سال 97 مجموعا حدود یک هزار و 850 واحد بیش از یک هزار میلیارد تومان از طرح رونق تولید دریافت کرده اند که از این حیث استان فارس در بهره مندی از منابع طرح رونق تولید در سال 96 استان چهارم کشور بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار