معاون ستاد دیه استان فارس:با بیان اینکه سال گذشته خیران استان فارس در جشن‌های گلریزان 7 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کردند، عنوان کرد: سال گذشته در مجموع 750 زندانی غیرعمد با 29 میلیارد تومان اعتبار آزاد شدند که استان فارس در این زمینه مقام نخست را در سطح کشور کسب کرد.
کد خبر: ۶۰۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 16 May 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد خسروانی با بیان اینکه امسال نیز به رسم هر ساله در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این ماه مبارک 52 جشن گلریزان در شهرستان‌‌های مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه که نخستین جشن گلریزان در روز سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1200 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان فارس هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی، چک‌های بلامحل غیرکلاهبرداری، حوادث کارگاهی و غیره در زندان‌ به سر می‌برند و جشن گلریزان برای آزادی این افراد برگزار می‌شود.

معاون ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه سال گذشته 32 جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در استان فارس برگزار شد و امسال تعداد جشن‌های گلریزان در این استان افزایش یافته است، عنوان کرد: سال گذشته جشن گلریزان در شهرستان‌هایی که زندان داشتند تعدادی از شهرستان‌های فاقد زندان برگزار شد اما امسال در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته خیران استان فارس در جشن‌های گلریزان 7 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کردند، عنوان کرد: سال گذشته در مجموع 750 زندانی غیرعمد با 29 میلیارد تومان اعتبار آزاد شدند که استان فارس در این زمینه مقام نخست را در سطح کشور کسب کرد.

خسروانی افزود: این اعتبار 29 میلیارد تومانی از محل کمک خیران در جشن گلریزان، منابع ستاد دیه کشور و صندوق تامین خسارت‌های بدنی تامین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار