همایش مدیران کمیته امداد سراسر استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 16 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عسکریان معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور در همایش مدیران کمیته امداد سراسر استان فارس گفت: در زمینه‌های مختلف آموزش بعضی از مشاغل آموزش‌های متعددی طراحی شده که هم بعد فرهنگی و هم بعد مهارتی دارد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در این نشست‌ها مدیران برای گرو‌های مخاطب و کمیته امداد بتوانند جایگاه خود را در فضای اجتماعی تغییر دهند.

عسکریان تصریح کرد: امسال این نهاد دو موضوع مسکن و اشتغال را در دست بررسی دارد که انتظار می‌رود نتایج خوبی در این زمینه بدست آید.

همچنین بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در این همایش نیز ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم توانمند سازی خانواده‌ها در موضوع آموزش بوده که با مشارکت همکاران می‌تواند در تواتنمند سازی خانواده‌های تحت حمایت اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه پارسال یک هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران در کمیته امداد چه به صورت رسمی و غیر رسمی در موضوع توانمند سازی مشارکت داشته اند، افزود: مجموعه کمیته امداد بالغ بر ۷۲ هزار نفر ساعت موضوع آموزش را در سرفصل‌های مختلف با استفاده از ظرفیت‌های مهم دانشگاه در این حوزه استفاده کرده است.

بذرافشان اضافه کرد: بیش از ۲۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت برای آماده شدن و ورود به عرصه اشتغال با رویکرد اشتغال پایدار پارسال مشمول آموزش بودند که در سر فصل‌های مختلف کاری حضور پیدا کردندو امسال نیز همکاران در این نهاد باید با همین رویکرد در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اثر گذار باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اظهار کرد: پارسال بالغ بر ۱۰ هزار طرح در زمینه اشتغالزایی اجرا شد که از این تعداد بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار قرض الحسنه توزیع شد.

بذرافشان گفت: امسال نیز برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد یک و نیم برابر اعتبار در نظر گرفته شده تا بتوانیم زمینه‌های مناسبی را برای حوزه اشتغال ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار