رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها گفت: احزاب و نهادهای مدنی به‌ویژه شورا‌ها فاصله مردم ومسؤولان را کوتاه می‌کند.
کد خبر: ۶۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 16 May 2018

 تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالرزاق موسوی بعد ازظهرامروز در پنجمین نشست شورای اسلامی استان فارس اظهار داشت: احزاب و نهادهای مدنی قوی علاوه بر پر کردن خلأ میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی بستر را برای مشارکت حداکثری اقشار جامعه در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی در کشور با 130 هزار عضو و هزار و 200 یاور شورا در شیراز نشان‌دهنده این است که هیچ شبکه مویرگی به این نهاد مردمی متصل نیست، افزود: رهبری انقلاب با مشارکت مردمی بر اساس اعتقادات فرهنگی و مذهبی تمامی تهدید‌های دشمنان داخلی و خارجی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به فرصت تبدیل کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: جایگاه شورای استان و شهرستان حاصل نگاه عمیق امام امت است که فرموده‌اند مردم باید حاکم بر سرنوشت خود باشند.

رئیس کمیسیون حقوق شورای استان فارس نیز در این نشست خاطرنشان کرد: شوراها دارای شناسنامه قانون اساسی بوده و باید خواسته‌های این نهاد مردمی موردتوجه مدیران ومسؤولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار