استاندار فارس: از شهروندان درخواست کرد که نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون این حوادث در شبکه‌های مجازی و برخی شبکه‌های خارجی اعتنا و اعتماد نکنند و اخبار صحیح را تنها از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.
کد خبر: ۶۰۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 19 May 2018

تابناک فراس به نقل از صداو سیما: به رغم اینکه وزارت کشور روز گذشته در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد: طرح پیشنهادی انتزاع کازرون تا تأمین خواسته‌های کارشناسی و منطقی مردم منطقه در دفتر تقسیمات کشوری متوقف شده است و استانداری فارس هم از تعلیق کامل این طرح خبر داده بود، اما امروز در حالیکه مردم متدین و انقلابی کازرون در مصلای نماز جمعه برای شرکت در نماز جمعه حضور یافته بودند عده‌ای فرصت طلب با خط دهی رسانه‌های معاند در اطراف مصلای کازرون با پرتاب سنگ و عده‌ای هم با حضور در صحن مصلا و سردادن شعار قصد داشتند در روند برگزاری نمازجمعه کازرون اخلال ایجاد کنند که با کمک مردم مومن و انقلابی کازرون و نیرو‌های حافظ نظم و امنیت این معترضان به بیرون مصلا هدایت شدند تا نمازجمعه در آرامش اقامه شود.

حجت الاسلام خرسند خطیب نمازجمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه، مردم را به آرامش دعوت کرد و به افرادی که قصد ایجاد بی نظمی دارند، تذکر جدی داد.

وی تاکید کرد: در فضایی ارام می‌توان خواسته‌ها را به مسپولان کشور منتقل کرد و اگر شرایط به گونه‌ای شود که خوشایند دشمنان انقلاب و ایران است بدون شک فقط انان در بهره برداری از این فضا موفق خواهند شد.

امام جمعه کازرون دیروز هم در مسجد زید کازرون به مردم اطمینان داد که موضوع تفکیک شهرستان به پایان رسیده است و روند قانونی لغو این طرح در حال انجام است.

استاندار فارس که رییس شورای تامین استان هم است، تاکید کرد: قطعا کسانی که در تجمعات شرکت کرده یا افراد را برای شرکت در چنین تجمع‌هایی تحریک کرده‌اند هواخواه مردم این شهرستان نیستند.

وی از شهروندان درخواست کرد که نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون این حوادث در شبکه‌های مجازی و برخی شبکه‌های خارجی اعتنا و اعتماد نکنند و اخبار صحیح را تنها از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار