امام جمعه شیراز:با بیان اینکه مستکبران آمریکایی به صراحت می‌گویند که قصد نابودی انقلاب اسلامی را دارند، بیان کرد: مستکبران می‌گویند که باید کاری کنیم که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ترامپ خواهد مرد اما ستاره درخشان انقلاب اسلامی بر تارک دنیا می‌درخشد.
کد خبر: ۶۰۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 19 May 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه مشکلات بسیاری بر سر راه وجود دارد، اظهار داشت: واقعیت جامعه امروز ایران که استان فارس و شهر شیراز نیز بخشی از آن است، این است که مردم انقلابی و مقاوم ما برای رسیدن به اهدافشان با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و این طبیعت همه انقلاب‌ها است. راه انقلاب یک راه ناهموار است و مسیر مشخص و بازی ندارد و باید با تلاش و تکاپو و حفظ وحدت این مسیر را هموار کنیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مستکبران آمریکایی به صراحت می‌گویند که قصد نابودی انقلاب اسلامی را دارند، بیان کرد: مستکبران می‌گویند که باید کاری کنیم که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ترامپ خواهد مرد اما ستاره درخشان انقلاب اسلامی بر تارک دنیا می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امام علی (ع) راه خروج از مشکلات را بیان کرده است، گفت: نخستین راه این است که با وحدت و متفق‌القول حرکت کنیم چراکه اگر ملتی با هم باشند، دشمن نمی‌تواند به آن غلبه کند.

دژکام با بیان اینکه راه دوم پرهیز از اختلاف‌افکنی است، بیان کرد: شیطان مسلمانان را فریب می‌دهد و به دنبال ایجاد اختلاف است و کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند در واقع در حال ضربه‌زدن به نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرد: این کشتار برای این است ترامپ می‌خواهد که سفارت آمریکا را از یک جای غصبی به جای دیگری که غصبش شدیدتر است، منتقل کند و نمی‌توان و نباید راجع به این کشتار بی‌تفاوت بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه پاسخ ما به ترامپ همان سخن حضرت زینب(س) به یزید است، گفت: هر‌چه می‌توانید حیله کنید و برای حفظ اسرائیل تلاش کنید تا جای پای پیامبر را از مسجدالاقصی از بین ببرید اما نه وحی محمدی و نه نام اسلام و مسلمانی از خاطر کسی نخواهد رفت.

دژکام در پایان با اشاره به انتصابش به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: رهبر معظم انقلاب کمترین عضو جامعه روحانیت را به عنوان سرباز در خدمت شما قرار داد و من براساس روش استادم آیت‌الله آیت‌اللهی که فرمودند «‌من کفش‌بردار علما هستم»، در خدمت علما و روحانیون هستم تا فضای معنوی و دینی را در منطقه و استان فراگیر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار