امام جمعه موقت جهرم گفت: ایران از یک رهبر شجاع برخوردار است که اگر دولتمردان گوش به فرمایشات ایشان باشند هیچ گاه تن به این ذلت نمی‌دهند.
کد خبر: ۶۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 19 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه جهرم با انتقاد از انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به قدس اظهار داشت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا که بنده پول و ثروت صهیونیست‌ها است تهدیدش را عملی و سفارت آمریکا را به شهر قدس انتقال داد.

وی این رخداد را زمینه عبرت‌آموزی برای شیعیان دانست و گفت: شیعیان باید بدانند اگر در دنیا ضعیف باشند مورد ظلم واقع شده و خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید آنقدر قوی باشید که کسی نتواند به شما متعرض شود.

امام جمعه موقت جهرم با بیان اینکه در حال حاضر اروپا درصدد است تا در ادامه برجام ایران را خلع سلاح کند٬ افزود: ایران از یک رهبر شجاع برخوردار است که اگر دولتمردان گوش به فرمایشات ایشان باشند هیچ گاه تن به این ذلت نمی‌دهند.

مدبر با اشاره به حوادث پیش ‌آمده در شهرستان کازرون٬ بیان کرد: نا آرامی‌های کازرون به‌دلیل تقسیمات کشوری بود که مردم کازرون نسبت به کاسته شدن از جمعیت و مساحت شهرستان‌شان نگران بودند اما بدخواهانی که منتظر فرصت برای دشمنی با اصل نظام هستند از این مسئله سوءاستفاده کردند و عده‌ای را با خود همراه و فتنه‌ای درست شد که زینده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: از این حادثه باید عبرت گرفت و با تدبیر کامل و فراهم کردن بسترها نباید گذاشت فتنه دوباره در استان شکل بگیرد.

امام جمعه موقت جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله دژکام در زمان تصدی امامت جمعه جهرم بیان کرد: وی نزدیک به ۱۹ سال به خدمت به بندگان خدا و مردم مبادرت ورزید.

وی انتصاب آیت‌الله دژکام به نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز توسط مقام معظم رهبری ثمره مجاهدت‌های وی دانست و گفت: دژکام تربیت شده محضر درس اخلاق، تربیت، علم و ولایت امام جمعه فقید جهرم حضرت آیت‌الله سید حسین آیت‌اللهی است.

مدبر با بیان اینکه نماز جمعه جهرم کمتر از مراکز استان‌ها نیست بیان کرد: استقبال مردم از نمازجمعه جهرم زبانزد خاص خاص و عام بوده و امام جمعه بعدی این شهر نیز باید شخصیتی در حد و اندازه آیت‌الله دژکام باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار