رئیس شورای شهر مشهد:
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تغییر شهردار منطقه 9 مشهد ربطی به زمین‌خواری ندارد و این تغییرات برای پویایی بیشتر شهرداری بوده است.
کد خبر: ۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 13 July 2015
محسن انتظاری هروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر مشهد از حضور مردم ولایتمدار مشهد در راهپیمایی روز قدس داشته باشم، که این حضور واقعاً بی‌نظیر بود.

به گفته وی، امروز مصوبه‌ای در مورد بحث آب و فاضلاب برای بازسازی و کمک و احیای آن داشتیم، که باید آب و فاضلاب پروژه‌ها ارائه شود و نظارت بر روی آنها شکل گیرد.

انتظاری هروی در ارتباط با مصوبه شبکه ملی زیارت نیز بیان داشت: قرار بر این بود که شهرداری مشهد برای تشکیل شبکه ملی زیارت 4 میلیارد تومان کمک کند و قرار بر این شد 750 میلیون تومان از این مبلغ در قبال خدمات صدا و سیما به شهرداری در نزد صدا و سیما باقی بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با تغییر و تحولات اخیر در شهرداری مشهد نیز گفت: شورای شهر هیچگونه دخالتی در تغییر و تحولات شهرداری ندارد و این تحولات برای پویایی بیشتر بوده و هیچ ربطی به زمین‌خواری و کوه‌خواری نداشته و هیچگونه فشاری در این خصوص به شهردار منطقه 9 وارد نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار