مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت:اکیپ های گشت پس از کنترل قیمت ها، با گران فروشان به شدت برخورد می کنند چون این افراد نظم بازار را بهم می زنند.
کد خبر: ۶۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 23 May 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی مبشری افزود: افراد متعددی در ارتباط با اخلال در بازار ارز دستگیر شدند و در این زمینه به سوء استفاده کنندگان اجازه فعالیت نمی دهیم.
وی اظهار داشت: نظارت بر بازار ارز به طور مستمر انجام می شود و با اخلالگران برخورد قاطع خواهیم داشت.

**برخورد با گران فروشان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین به افزایش بی دلیل قیمت برخی کالاها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: دولت در زمینه حمایت از واردات و تولید به فعالان این حوزه، دلار چهار هزار و 200 تومانی ارایه می کند اما برخی به بهانه آشفتگی وضعیت دلار سوء استفاده می کنند.
مبشری با تشکر از تولیدکنندگان و واردکنندگانی که مطابق قانون رفتار می کنند، افزود: تعداد محدودی از افراد، نرخ کالاها را افزایش دادند که با آنان برخورد می شود.
وی ادامه داد: اکیپ های گشت به صورت ویژه از امروز وارد کارخانه ها، مراکز تولید و انبارهای واردکنندگان می شوند و به بررسی قیمت ها می پردازند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد: این اکیپ های گشت پس از کنترل قیمت ها، با گران فروشان به شدت برخورد می کنند چون این افراد نظم بازار را بهم می زنند.

** گشت های ویژه ماه مبارک رمضان
مبشری در ادامه به نظارت های اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ایام، گشت ها و بازرسی های ویژه ای در حال انجام است که روزانه 13 اکیپ در سطح استان کار بازرسی را انجام می دهند.
وی بیان کرد:این بازرسی ها از قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در 20 روز اخیر 127 اکیپ گشت در سطح استان اعزام شده اند که از هزار و 298 واحد بازرسی صورت گرفته است که از این تعداد 453 واحد هیچ گونه تخلفی نداشتند، به 754 واحد نیز تذکر داده شد و برای 91 واحد پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی و صدور حکم است.
وی با بیان اینکه گشت های اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس تاپایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود، از مردم خواست هرگونه گزارش تخلف را از طریق شماره تلفن 135 و سامانه پیامکی 300000135 به این اداره کل ارسال کنند تا بررسی شود و برخورد لازم صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار