نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:افزایش بی رویه و بدون حساب و کتاب نرخ کرایه حمل ونقل عمومی هرج و مرج اقتصادی ایجاد می کند، گفت: افزایش نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس باید به گونه ای تعیین شود که فشار مضاعفی به مردم تحمیل نشود.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 23 May 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود رضایی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس منطقی نیست و باید ثابت بماند، گفت: تصمیمات غیرکارشناسی باعث کاهش انگیزه شهروندان از حمل ونقل عمومی، افزایش استفاده از خودروهای شخصی و آلودگی هوای پایتخت می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اغلب استفاده کنندگان از تاکسی و اتوبوس قشر ضعیف جامعه هستند، افزود: وضعیت معیشتی جامعه مناسب نیست البته شاید افزایش قیمت کرایه ها خیلی محسوس نباشد اما به طور قطع تاثیر روانی زیادی را بر روند زندگی اقشار ضعیف و متوسط جامعه ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بی رویه و بدون حساب و کتاب نرخ کرایه حمل ونقل عمومی هرج و مرج اقتصادی ایجاد می کند، گفت: افزایش نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس باید به گونه ای تعیین شود که فشار مضاعفی به مردم تحمیل نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه هر گونه افزایش نرخی باید متناسب با خدمات ارائه شده شهری باشد، گفت: بهتر است دولت سهم حمل ونقل عمومی را از محل هدفمندی بپردازد و با اختصاص یارانه های دولتی به حمل ونقل عمومی از افزایش بار کرایه تاکسی و اتوبوس روی دوش مردم بکاهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، هر نوع افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس بدون اعلام رسمی را غیرقانونی دانست و گفت: رانندگان نباید خودسرانه کرایه ها را افزایش دهند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزایش 20 درصدی کرایه در روزهای برفی و بارانی را غیرمنطقی دانست و گفت: نیاز مردم در این ایام به حمل ونقل عمومی افزایش می یابد بنابراین افزایش کرایه ها به هیج وجه انسانی نیست بلکه حتی بهتر است در ایام به صورت رایگان به مردم خدمات رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار