۴۰۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 23 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر با دستگیری ۴۰۳ نفر متهم در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ضمن بهره گیری از توان انتظامی و عملیاتی این فرماندهی طی یک ماه گذشته با قدرت و جدیت اجراء شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران موفق شدند ۴۰۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان مقادیر زیادی مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز افزود: در این طرح ۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قانون گریزان و قانون شکنان با قوت ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی قاطعانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار