معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اعلام کرد:تانکرهای حامل سوخت بارگیری شده و سوخت موردنیاز جایگاه‌ها در شهرستان شیراز را تامین خواهند کرد.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 23 May 2018

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب:علی سعیدی بروز اختلال موقت در کار برخی از جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت را تایید و خاطرنشان کرد: تانکرهای حامل سوخت بارگیری شده و سوخت موردنیاز جایگاه‌ها در شهرستان شیراز را تامین خواهند کرد.

وی با تصریح اینکه علت بروز اختلال موقت در کار سوخت‌رسانی توسط جایگاه‌های عرضه بنزین در شیراز را اعصاب کامیون‌داران اعلام و اضافه کرد: با انتشار فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی، تعدادی کامیون‌دار که حامل تانکرهای سوخت‌رسانی هستند، روز اول خرداد سوخت‌رسانی را متوقف و بعضا در نقاطی تجمع کردند.

وی افزود: در همان ساعات اولیه با حضور در میان معترضین و صحبت با آنها، جمعیت متفرق و مقرر شد که سریعا نسبت به وصول مطالبات آنها توسط اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها و اتحادیه مربوطه اقدام شود.

 از شب گذشته تا بعدازظهر امروز، جایگاه‌های عرضه‌ی بنزین در شهر شیراز ابتدا با صف‌های طولانی و در ادامه با تعطیلی، همراه شدند.

 کارگران جایگاه‌های بنزین، عامل مختل شدن روند سوخت‌رسانی در شیراز را اعتصاب دسته‌جمعی رانندگان کامیون‌ها در اعتراض به وضعیت صنفی خود عنوان کرده‌اند.

بر پایه اعلام برخی کامیون‌داران، افزایش قیمت بیمه‌ها، عوارض اتوبان‌ها، کمیسیون بالای باربری‌ها، هزینه بالای تعمیرات، قیمت بالای لوازم یدکی و ثابت ماندن نرخ کرایه‌ها از جمله مسائل مورد اعتراضی آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار