نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:در مسئله برجام گذشته از آمریکا که بر تعهدات خود پایند نماند بقیه کشورها نگاه مثبتی به ایران دارند بنابراین باید با برخورد عقلانی شرایط پیش آمده را خوب مدیریت کنیم و بهانه به دست رقیب ندهیم.
کد خبر: ۶۱۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 24 May 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:مسعود رضایی در مورد آینده برجام و گرفتن تضمین از اروپا و اطمینان به اروپا برای ادامه برجام، اظهار داشت: ما نباید برای ادامه توافق برجام صرفا به اروپا امیدوار باشیم زیرا اروپا و آمریکا در زمینه‌های فرهنگی، تمدنی و به ویژه مراودات اقتصادی با یکدیگر عجین هستند.

وی با بیان اینکه اروپا هیچ وقت نمی‌تواند از ارتباط تنگاتنگ و اقتصاد کلانی که با آمریکایی‌ها دارد دست بکشد، افزود: ارتباط با اروپا باید به عنوان یک پل برای ما باشد زیرا در دنیای امروز نمی‌توان تمام پل‌های پشت سر را خراب کرد و با هیچ کشوری ارتباط نداشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مسئله برجام گذشته از آمریکا که بر تعهدات خود پایند نماند بقیه کشورها نگاه مثبتی به ایران دارند بنابراین باید با برخورد عقلانی شرایط پیش آمده را خوب مدیریت کنیم و بهانه به دست رقیب ندهیم.

وی بیان کرد: آینده برجام در گرو تامین منافع طرفین در این توافق است و نمی‌شود صرفا بدون تضمین قطعی امیدمان به قول‌های اروپاییان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار